return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
club-sensation
View this Thread in Original format
Cloudburst
http://www.club-sensation.com/konkurs.html



:(

Vad händer med biljetterna nu???
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Cloudburst
http://www.club-sensation.com/konkurs.html



:(

Vad händer med biljetterna nu???


Du kommer inte att få ett korvöre för dina betalade biljetter.
Sorgligt men sant!
Cloudburst
Tredje konkursen i år för mig.. :/ Inge bra det här...

500 kr borta då...
dj_hysterix
har det blivit trend att gå i konkurs eller? :p
Vizay
hörde detta för några veckor sedan...sorgligt att det existerar så många arrangörer som inte tar allvarligt på att arrangera fester...

e trött på den här attityden folk har att de e lätt å ordna fester..."vi drar hit några feta dj's för 300 000 å sen smäller vi på med ljus för 100 000 å sen ere klart"

eller inte :whip:
CJ InterCity
lyckligtvis var jag först till kvarn när Nation Of Amsterdam inställde i Lund den 7 november förra året, och fick mina stålar tillbaka. men det är ändå för jävligt :(
reveal
quote:
Originally posted by CJ InterCity
lyckligtvis var jag först till kvarn när Nation Of Amsterdam inställde i Lund den 7 november förra året, och fick mina stålar tillbaka. men det är ändå för jävligt :(


Hur kunde du våga skaffa biljetter till det med tanke på att det var The Lab-gänget som ordnade? (Eller snarare sa att de skulle ordna.)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by reveal
Hur kunde du våga skaffa biljetter till det med tanke på att det var The Lab-gänget som ordnade? (Eller snarare sa att de skulle ordna.)

jag hade ingen aning om vad som väntade mig :toothless

men som sagt, man lär sig av sina misstag:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement