|
club-sensation
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
Du kommer inte att få ett korvöre för dina betalade biljetter.
Sorgligt men sant! |
|
|
| Cloudburst |
Tredje konkursen i år för mig.. :/ Inge bra det här...
500 kr borta då... |
|
|
| dj_hysterix |
| har det blivit trend att gå i konkurs eller? :p |
|
|
| Vizay |
hörde detta för några veckor sedan...sorgligt att det existerar så många arrangörer som inte tar allvarligt på att arrangera fester...
e trött på den här attityden folk har att de e lätt å ordna fester..."vi drar hit några feta dj's för 300 000 å sen smäller vi på med ljus för 100 000 å sen ere klart"
eller inte :whip: |
|
|
| CJ InterCity |
| lyckligtvis var jag först till kvarn när Nation Of Amsterdam inställde i Lund den 7 november förra året, och fick mina stålar tillbaka. men det är ändå för jävligt :( |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
lyckligtvis var jag först till kvarn när Nation Of Amsterdam inställde i Lund den 7 november förra året, och fick mina stålar tillbaka. men det är ändå för jävligt :( |
Hur kunde du våga skaffa biljetter till det med tanke på att det var The Lab-gänget som ordnade? (Eller snarare sa att de skulle ordna.) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by reveal
Hur kunde du våga skaffa biljetter till det med tanke på att det var The Lab-gänget som ordnade? (Eller snarare sa att de skulle ordna.) |
jag hade ingen aning om vad som väntade mig :toothless
men som sagt, man lär sig av sina misstag:) |
|
|
|
|