return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
לא יאמן #1 !
View this Thread in Original format
§chop¥
היום אני נסעתי באוטו שלי בכיף נוסע מת"א שומע רדיו
ובלי לשים לב שמו את "המנגינה עולה" החידוש של האחיות פיק לשיר של
חיל האוויר וכנראה זה קושר איכשהו לתוכנית מ.ק. 22

בכל מקרה אני שומע את השיר המסריח הזה

ופתאום אני מזהה את המנגינה שברקע....

ואת הבאסים המוכרים....

וגם פתאום הצליל היה נשמע מוכר
ואז הבנתי.
























הם חידשו את
MARCO V - C*DEL

ואז השדרן אומר " שימו לב זה הפקה מיוחדת של אסף אמדורסקי"

ואני חושב מההההההההההההההה!!!!
איזו הפקה הוא פשוט חיכה את השיר
תורידו ותשמעו זה אותו שיר!!!!

אני אישית (אני יודע שלא תסכימו איתי אבל...) אהבתי את השיר
ולפי דעתי זה טראק גא-דול
אבל עם אחיות פיק הפכו אותו למא-סריח

אני עומד לשלוח לאסף אמדורסקי מכתב שידע שיש קומץ בארץ שיודעים מי מרקו וי ועלינו עליו שהוא סתם אפס שמעתיק שירים מאחרים
:mad:

שלחו גם אתם מכתבים זועמים (אם אפשר גם איומים) ותראו לו
שעלינו עליו !!!!!
markfeldman
אח שלי , אין לך מה לדאוג, הנושא בטיפול מול

ID-T

הבעלים החוקיים של הקטע.
m0sh
חחח אני זוכר שמעתי את החרא הזה בביפ
איזה שיר מסריח
וכן ידעתי שזה
c:\ del
coby
כן בעע.. יובל כבר פתח עלזה טרד



פשוט בושה...
-CosmicFire-
תן כתובת או משהו
אני ישלח!!
בן זונה אני שונא שנותנים קרדיט לאנשים שלא עשו את מה שעשו..
YoraY
אני ציינתי את זה ראשון
אחר כך מישהו ציין את זה שוב
אחר כך העירו לו על זה שזה כבר צוין
ועכשיו אתה... מה יהיה :P
§chop¥
נו זה טוב....

בואו נתאחד כולנו ונשרוף לו את הבית ונאנוס את אישתו
(היא כוסית)
Sm0keMachine
כבר דיברו על זה שגנבו חתיכה מהקטע של מרקו וי..

אבל תפסיקו להיות כאלה כבדים, זה מוסיף הרבה לשיר וזה מתאים מאוד..
סך הכל זה שיר חמוד וכיף לשמוע אותו...
§chop¥
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
כבר דיברו על זה שגנבו חתיכה מהקטע של מרקו וי..

אבל תפסיקו להיות כאלה כבדים, זה מוסיף הרבה לשיר וזה מתאים מאוד..
סך הכל זה שיר חמוד וכיף לשמוע אותו...


אתה צוחק עלי....?!?!?
זה שיר מעאעאעפן.

אף פעם לא תמצא אותי כותב הודעה כזו.
על טעם ועל ריח אין על מה להתווכח אבל בחייאת...

עבר את הגבול הטעם הטוב:confused:
Rising
*bump*
רגע זה אסף אמדורסקי או האחיות פיק שהעתיקו?

בכל מקרה מה הן אומרות בגיליון 7 לילות של השבוע:

דניאלה:
quote:
אין לי בעיה אם מישהו ניהיה כוכב בן לילה, אבל לא סתם. את כוכב נולד בהתחלה נורא חיבבתי, אבל היא פוגעת ביצירה הישראלית. אנשים מתבלבלים וכבר משייכים שלאגרים גדולים לזמרים של כוב נולד. זה ניהיה כמו תחרות קריוקי ואף אחד כבר לא צריך ליצור או לכתוב


אךךךך הצביעות.. העיקר היא כותבת חומר מקורי שהיא אומרת תדברים האלה.

שרונה:
quote:
לנו זה לא קרה בגלל דברים עקיפים, אלא בגלל המוזיקה שלנו, בזכות מה שיצרנו

quote:
אנחנו רוצות להאמין שהצלחנו בזכות המוזיקה שלנו, בגלל הכשרון, ואם זה נכון, הכשרון לא יעלם, אנחנו נשאר


אז זהו שלא..:conf:

מה יהיה?

ronsh
אני זוכר שלפני שהתגייסתי שזה היה איזה חצי שנה אחורה(צעיר מת)
עלתה התוכנית מ.ק 22... וכבר על ההתחלה מישהו אמר שזה של מרקו...

קיצר...מה אתם מתרגשים ממה שאיזה שדר רדיו דפוק אומר...??!?
Sm0keMachine
חחח בקשר למה שהן אמרו לגבי כוכב נולד אני מסכים איתן ב100 אחוז :)

quote:
Originally posted by ronsh
אני זוכר שלפני שהתגייסתי שזה היה איזה חצי שנה אחורה(צעיר מת)
עלתה התוכנית מ.ק 22... וכבר על ההתחלה מישהו אמר שזה של מרקו...

קיצר...מה אתם מתרגשים ממה שאיזה שדר רדיו דפוק אומר...??!?


מה איתך באמת? עדיין בחיל הים?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement