return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
Uusi biisi ja uusi projektinimi
View this Thread in Original format
digitalbeat666
Projektin nimi on siis "Finnlux Tuna" ja uusi biisi
"Bathroom Fantasy"

tämä ei ole trancea vaan downtempoa rouhealla nauhasoundilla

HiFi
http://www.funender.com/music/play....&mode=song_hifi


Download
http://www.funender.com/music/downl...&mode=song_hifi
skip
eikö nää vois laittaa tonne "Amateur Music Producers Promotion" foorumiin?! sopisi paremmin sinne ja tulisi varmasti enemmän palautettakin! turha näitä tänne on mielestäni laittaa.
BetaFactory
Ei nyt varmasti turhaa jos haluaa palautetta suomeksi. Kyllä minun mielestäni tällaista kamaa vielä mahtuu tähän foorumiin. Vaikka palautetta ei tule aivan heti tai joskus ei lainkaan, niin kuitenkin varmuuden vuoksi. Amateur Productions Forum on varmasti paras vaihtoehto jos täytyy valita niiden kesken, ja jos sinulla ei ole tapana laittaa näitä viestejä myös siihen, niin kannattaa varmasti tehdä niin. Mutta miksei molempiin foorumeihin...:)
digitalbeat666
tästä tuliki mieleen, voishan tänne perustaa vaikka suomenkielisen demotopikin?
BetaFactory
Minulla ei ole ainakaan mitään sitä vastaan.

P.S. Hienosti tuo 3d-logo vaikuttaa toimivan foorumilogona. :)
digitalbeat666
quote:
Originally posted by BetaFactory
Minulla ei ole ainakaan mitään sitä vastaan.

P.S. Hienosti tuo 3d-logo vaikuttaa toimivan foorumilogona. :)


juu, laitanpa uuden topikin hetimiten pystyyn.

Kiitos, toimii vaikka tekstiä ei kyllä näy. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement