|
Uusi biisi ja uusi projektinimi
|
View this Thread in Original format
| skip |
| eikö nää vois laittaa tonne "Amateur Music Producers Promotion" foorumiin?! sopisi paremmin sinne ja tulisi varmasti enemmän palautettakin! turha näitä tänne on mielestäni laittaa. |
|
|
| BetaFactory |
| Ei nyt varmasti turhaa jos haluaa palautetta suomeksi. Kyllä minun mielestäni tällaista kamaa vielä mahtuu tähän foorumiin. Vaikka palautetta ei tule aivan heti tai joskus ei lainkaan, niin kuitenkin varmuuden vuoksi. Amateur Productions Forum on varmasti paras vaihtoehto jos täytyy valita niiden kesken, ja jos sinulla ei ole tapana laittaa näitä viestejä myös siihen, niin kannattaa varmasti tehdä niin. Mutta miksei molempiin foorumeihin...:) |
|
|
| digitalbeat666 |
| tästä tuliki mieleen, voishan tänne perustaa vaikka suomenkielisen demotopikin? |
|
|
| BetaFactory |
Minulla ei ole ainakaan mitään sitä vastaan.
P.S. Hienosti tuo 3d-logo vaikuttaa toimivan foorumilogona. :) |
|
|
| digitalbeat666 |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Minulla ei ole ainakaan mitään sitä vastaan.
P.S. Hienosti tuo 3d-logo vaikuttaa toimivan foorumilogona. :) |
juu, laitanpa uuden topikin hetimiten pystyyn.
Kiitos, toimii vaikka tekstiä ei kyllä näy. :D |
|
|
|
|