return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Tiesto krijgt een lintje
View this Thread in Original format
MaGiK54
Hoorde net op de radio dat Tiesto is benoemd tot officier van de orde van Nassau voordat hij zijn promo-treintour begon.
Freezel
Als je ziet hoe hij (ook andere) Nederland op de wereldkaart heeft gezet de afgelopen jaren is dat wel verdiend imo :)
Asperge
Ook mee eens, hij promoot ons kikkerlandje idd goed wereldwijd:)
Blik
quote:
Originally posted by Freezel
Als je ziet hoe hij (ook andere) Nederland op de wereldkaart heeft gezet de afgelopen jaren is dat wel verdiend imo :)

mee eens
tiestoworld
ja ja

tiestoworld
AversusZ
Gefeliciteerd Tijs :)
michiel
o
HiGH_NrG
Ik vind het maar onzin... :rolleyes:
Joost
Hij verdiend het zeker, daar is bij mij geen twijfel over.. Maar dat ze dat ding bij hem op een T-shirtje opspelden vind ik wel een beetje shabby. Dan hadden ze het beter kunnen aankondigen dat hij er een kreeg zodat hij correct gekleed voor de dag kon komen :rolleyes:
Ding Chavez
Wat maakt dat nou uit wat voor kleren je aanhebt als je een lintje krijgt.

MaGiK54
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik vind het maar onzin... :rolleyes:

De lintjesregen is een traditie die wat mij betreft ook kan worden afgeschaft. Maar gezien de hoeveelheid onzinnige lintjes er aan bekende Nederlanders worden gegeven de laatste tijd, vind ik dat Tijske het wel verdiend heeft tov andere BNN'ers.
Magic83
vind het maar dikke bull. Tuurlijk is het tof dat ie er een krijgt, maar vroeger was het voor oorlogshelden of wat dan ook man. Nu krijgt zelfs zo'n zwakzinnig figuur als Frans Bauer er een :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement