|
חדש ישן.....
|
View this Thread in Original format
| chico266 |
היי לכולם !! אני חדש בפורום ישראל אבל ותיק בטראנס אדיקט אמנם לא ממש מעורב אחר הנעשה בפורום אבל נמצא ויודע מה הולך
אני לעומת הטראנס שבטח שולט פה מתמחה במוזיקת מועדונים - פרוגרסיב
אם משהו צריך עזרה בסגנון זה, שלא יחשוש!
זהו אי מקווה יצא לי להיות כאן המון ולפתח ולעזור....
דרך אגב ראיתי את הרעיון לחולצה וזה נמשע לי רעיון פגז אז הייתי רוצה לקבל חולצה או לקדם את הרעיון...
שלכם dj chico
דרך אגב אני מתחיל לנגן לקראת הקיץ במועדונים ירושלמים קטנים
אני מחפש ציוד זול למתחילים...
בן 17 וחצי! :-)
ירושלמי גאה
זהו...... |
|
|
| taltul |
FIRST:)
ברוך הבא...
תרגיש בבית...:)
| quote: | Originally posted by chico266
אני לעומת הטראנס שבטח שולט פה מתמחה במוזיקת מועדונים - פרוגרסיב
|
מצטער אבל אני מתקשה לעכל את המשפט הזה..אולי תפרט למה התכוונת... |
|
|
| chico266 |
ירושלמי אחי וכאן מנגנים אווס והרבה מוזיקה שחורה ואמ טי וי זול ופשוט!! ומקסימום אם משהו מעז זה טראנס או פסיכו
מעטים כאן מנגנים פרוגרסיב....
אני מדבר על שכבת גיל שלי ומועדונים שאני נמצא בהם
פיין,קנדלה,לילה-בר,פרינס,בר,אומן 17,קמפוס,אורינט אסרפרס ועוד רבים וטובים
אז מצטער אם פגעתי.... |
|
|
| cluBBer |
אחי
למה אתה משתמש בשם של מישהו אחר
יענו אתה לא מכיר את די ג'יי צ'יקו לטינו?
אם אני לא טועה הוא עכשיו שינה קצת ל
צ'יקולה או משו |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | מצטער אבל אני מתקשה לעכל את המשפט הזה..אולי תפרט למה התכוונת |
סגנון מרקוס שולץ... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
סגנון מרקוס שולץ... |
מארק...אתה חושב שאני עד כדי כך סתום ו"לא משכיל" שאני לא יודע מה זה פרוגרסיב...?!?!?!?!?!?!?!
לכלכת אחי..הפעם לכלכת ובגדול!!!!:mad: :whip: :whip: :whip:
לא ציפיתי שאשמע ממך כזה דבר...ממש לא ציפיתי...
ביקשתי אותו לפרט כי המשפט שהוא כתב לא הסתדר לי בראש...
"הטראנס שולט פה - ואני מדבר על מוזיקת מועדונים פרוגרסיב"
כאילו מה טראנס זה לא מוזיקת מועדונים???
בגלל זה אמרתי לו להסביר את עצמו...
| quote: | ירושלמי אחי וכאן מנגנים אווס והרבה מוזיקה שחורה ואמ טי וי זול ופשוט!! ומקסימום אם משהו מעז זה טראנס או פסיכו
מעטים כאן מנגנים פרוגרסיב....
|
נו זה לא רק ירושלים ככה...רוב הליינים בגוש דן הם ליינים עם מוזיקה ממוסחרת וכדומה...במיוחד ליינים לנוער וחיילים...
זה ברור שלא מנגנים פרוגרסיב...אנשים טוענים שזה משעמם...לדעתי הם צודקים רק לא היתי קורא לזה משעמם...פשוט נגיד לפעמים בא להתפרק ופרוגרסיב זה סגנון חושני ויפה מאוד אבל הוא לא יכול לגרום להתפרקות מוחלטת/טוטאלית :) לכן הפיתרון המושלם לדילמה הזאת הוא לעשות חצי הראשון פרוגרסיב וחצי השני אפליפטינג...
אבל זה ברמת התיאוריה...בפרקטיקה אנשים ה"לא משכילים" עדיין "מפציצים" עם לסגו וחושבים שזה שיא של האיכות לכן אין מה לדבר איתם על פרוגרסיב בנתיים...
וואי עוד פעם אני מתחיל פה עם "התכנית הטיהור" או "תכנית הטיהור" :D
אני בעצמי מת על הפרוגרסיב...מרקוס שולץ, סבסקיי, אוזגור קאן, מטיו דקוי, קריס מיקלי האגדי!!! |
|
|
| -CosmicFire- |
אהלן אחי
אני קיפר עוד מעט בן 15
מהקטינים של הפורום
Welcome To ILTA SHUK |
|
|
| KrazyDJs |
קיפר איפה אתה לא רואים אותך יותר ?
אתה עדיין לומד עם רותם ההוא ?
ד"א צ'יקו..
ברוך הבא..
אני אליאור..
אני גם מהקטינים..
פרוגרסיב רולז :P
יאללה עפתי |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
קיפר איפה אתה לא רואים אותך יותר ?
אתה עדיין לומד עם רותם ההוא ?
ד"א צ'יקו..
ברוך הבא..
אני אליאור..
אני גם מהקטינים..
פרוגרסיב רולז :P
יאללה עפתי |
ואללה כן הוא בכיתה שלי ורצו להעיף אותו כבר 100פעם מהבצפר אבל הפנימיה לא זורקים אותו חחח :}
אני והוא ביחד זה לא שילוב בריא :}
בדוגרי לא הייתי הרבה זמן עכשיו אני פה :} |
|
|
| yaman |
| ברוך הבא גם אני מירושלים |
|
|
| Scorchio |
איכשהוא תמיד כל נושא פה הופך לוויכוח על סגנונות
צעירים.... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Scorchio
איכשהוא תמיד כל נושא פה הופך לוויכוח על סגנונות
צעירים.... |
ומי זה צעיר עכשיו אחרי התגובה שלך צח?:)
חבר'ה תהיו רציניים...נראה כאילו אתם לא קוראים עד הסוף את פוסטים שלי או לא יודע מה..אבל רוב הזמן אני נתקל פה במצב של אי הבנה מצד אחרים...
לא התווכחתי על סיגנונות כל מה שרציתי לדעת זה למה הוא התכוון שאמר את המשפט ההוא...זהו..נקודה!!!!
מה אתם מתחילים פה לנפח נושא לוויכוח בלי כלום...סה''כ ביקשתי לפרט... |
|
|
|
|