|
[Homemade Track] Desperatozz - No More Lies
|
View this Thread in Original format
| DeSpErAtOs-X |
Et is eerste keer dat'k ier een track post dus khoop da'k alles goed doe :)
Et is geen uplifting trance of iets dergelijks geworden ... et is een clubby tune zal'k maar zeggen om et in een hokje te passen :D
name&text: No More Lies
genre: clubby
equip: virus c, vanguard, triton le, cubase sx , classix plugins
time: 6 tal uurtjes
Info: 192kbpsMp3/7.1mb - vocal(whisper) by myself :p
Desperatozz - No More Lies
Enjoy !! Een commentje na het beluisteren is altijd welkom ;) (hint hint :D )
Greetz, Despe |
|
|
| Wildfir3 |
Klinkt mint if u ask me :)
Prachtig werkje, 8.5/10 |
|
|
| Pumaz |
| Is dit de edit die ik al heb? :D |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Is dit de edit die ik al heb? :D |
nope ... dit is een verbeterde edit ... :D
@WildFir3 ... thx voor de comment !! |
|
|
| CygnusX |
Leuk nummertje :)
Zijn die vocals echt serieus van u? Ge klinkt als ne echte :) |
|
|
| Zehra |
| vind het ook lekker klinken. een echte feestnummertje if you ask me. en de vocals zijn niceeeeeeeeeeeeeeee! :D |
|
|
| Pumaz |
Deze versie dan ook maar afgehaald :)
Zoals ik zei is dit echt niet mijn ding, maar mensen die voor zulke muziek zullen hem wel goed vinden neem ik aan.
Die synth dat je eruit gedaan hebt vond ik eigenlijk het beste aan de vorige versie :p
Muziek voor liefhebbers van Producelast als je het mij vraagt, maar het is wel sjiek dat je zelf die whisper maakte :D |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
merci mensen !!
@ Pumaz : kvind et toch nog stukken uitgebreider als producelast als je et mij vraagt :p (persoonlijke mening :)) , en die belletjes synth heb'k er op aanvraag uitgelaten :D
mjah, mss nog een versie maken met de belletjes dan maar :D |
|
|
| Nyah |
Ook es beluisterd.. Ni slecht, ma is ni helemaal mijn ding...
Maar ge hebt dat héél goe gedaan ;) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
kvind et toch nog stukken uitgebreider als producelast als je et mij vraagt :p |
Het is alleszinds beter als producelast, kijk maar naar de meningen van de anderen hier. Ik wou gewoon een beetje moeilijk doen en het dan toch in een hokje plaatsen, omdat je dat zo graag hebt :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Not my cup of tea, maar wel leuk geproduced! Ik ga hem is aanraden bij een paar vrienden van mij die wel voor deze muziek zijn, eens zien wat zij ervan vinden! :) |
|
|
| TOR |
good stuff, er zitten heel wat interessante elementen in..
de strings kunnen wel wat meer reverb gebruiken, ze klinken wat droogjes..
lekkere synth voor de main lead, goeie melodie ook. de synth zweeft wel wat te veel rond in de low/mid range qua frequenties.
ik miste eigenlijk een goeie basslijn in het nummer. dat komt waarschijnlijk omdat je er teveel delay hebt opgestoken, waardoor alles wat door elkaar klinkt.
een wat eigenaardige structuur ook. ik heb ze niet geteld, maar er zitten toch wel wat build-ups in. komt de drive van het nummer niet echt ten goede vind ik..
conclusie: heel wat leuke sounds en ideeën, goeie melodie. mastering kan iets beter, en persoonlijk zou ik het nummer anders opbouwen. and that's where i come in. mag ik een midi? :D |
|
|
|
|