return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מושיק מציג, בורדו (pg. 2)
View this Thread in Original format
m0sh
YoraY
אתה חתיכת אידיוט ואין לך מושג בגרוש
לך תשמע מיש מש מלודי

לידעתך,מושיק מוכר בארץ ובארצות הברית ואוסטרליה ובכל העולם והוא תותח ואחלה של בן אדם
הבורות שלך בנושא היא כל כך גדולה
פחחח מה הקשר פולסדרייבר?!
מושיק יוצר ומנגן בעיקר דיפ האוס
אני לא זוכר גם הוא ממש שם פרוגרסיב אבל בלי קשר - כסף זה לא מה שהוא מחפש
אם תקרא את הרעיון האחרון שלו תשים לב שהוא אומר שהיום אי אפשר לעשות כסף בגלל כל האמ פי 3 ומה שהוא בעצם רוצה זה לקדם את המוזיקה של צעירים ולשחרקר שירים איכותיים שלו.

הוא פי 200 מרוברט גילטלמן שמנצל הרבה מאד ילדים ומשחרר טראקים בלי סוף שהוא בקושי עובד על הסאונד שלהם והם נשמעים בדרך כלל אותו דבר.


בקיצור YoraY
אתה חי בסרט ותצא ממנו
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by m0sh
YoraY
אתה חתיכת אידיוט ואין לך מושג בגרוש
לך תשמע מיש מש מלודי

לידעתך,מושיק מוכר בארץ ובארצות הברית ואוסטרליה ובכל העולם והוא תותח ואחלה של בן אדם
הבורות שלך בנושא היא כל כך גדולה
פחחח מה הקשר פולסדרייבר?!
מושיק יוצר ומנגן בעיקר דיפ האוס
אני לא זוכר גם הוא ממש שם פרוגרסיב אבל בלי קשר - כסף זה לא מה שהוא מחפש
אם תקרא את הרעיון האחרון שלו תשים לב שהוא אומר שהיום אי אפשר לעשות כסף בגלל כל האמ פי 3 ומה שהוא בעצם רוצה זה לקדם את המוזיקה של צעירים ולשחרקר שירים איכותיים שלו.

הוא פי 200 מרוברט גילטלמן שמנצל הרבה מאד ילדים ומשחרר טראקים בלי סוף שהוא בקושי עובד על הסאונד שלהם והם נשמעים בדרך כלל אותו דבר.


בקיצור YoraY
אתה חי בסרט ותצא ממנו


מה קרה שאנחנו עצבניים קצת היום?
תקרא רגע את מה שכתוב מעל האווטר שלך, ואחרי זה תחושב שוב לפני שאתה מתקיף מישהו שסך הכל רצה להביע את דעתו בנושא...

אפשר הרי להסביר בצורה נחמדה, אין צורך להישתמש בכינויים וכו.
Eitan E
quote:
Originally posted by m0sh
YoraY
אתה חתיכת אידיוט ואין לך מושג בגרוש
לך תשמע מיש מש מלודי

לידעתך,מושיק מוכר בארץ ובארצות הברית ואוסטרליה ובכל העולם והוא תותח ואחלה של בן אדם
הבורות שלך בנושא היא כל כך גדולה
פחחח מה הקשר פולסדרייבר?!
מושיק יוצר ומנגן בעיקר דיפ האוס
אני לא זוכר גם הוא ממש שם פרוגרסיב אבל בלי קשר - כסף זה לא מה שהוא מחפש
אם תקרא את הרעיון האחרון שלו תשים לב שהוא אומר שהיום אי אפשר לעשות כסף בגלל כל האמ פי 3 ומה שהוא בעצם רוצה זה לקדם את המוזיקה של צעירים ולשחרקר שירים איכותיים שלו.

הוא פי 200 מרוברט גילטלמן שמנצל הרבה מאד ילדים ומשחרר טראקים בלי סוף שהוא בקושי עובד על הסאונד שלהם והם נשמעים בדרך כלל אותו דבר.


בקיצור YoraY
אתה חי בסרט ותצא ממנו


יאללה אנשים תאנסו אותו ותעשו לו לינץ' וזהו
מה נסגר איתכם אז הבנאדם טעה
ועוד משהו
למה שמוש נזכר לכתוב פוסט זה חייב להיות משהו וולגרי?
:confused: :conf:
m0sh
מה הקשר לדעה
אין פה קטע של דעה


הוא פשוט חושב שהוא יודע משהו על מושיק
אז בסך הכל אמרתי לו שהוא מוכר

שישמע מה שבא לו על הזין שלי



אני מצטער אם פגעתי בך בקטע של המוזיקה שאתה שומע
זה לא הייתה הכוונה
שמע מה שבא לך
אבל שאתה כותב משהו תבשים לב לעובדות
YuVaL
quote:
Originally posted by m0sh
מה הקשר לדעה
אין פה קטע של דעה


הוא פשוט חושב שהוא יודע משהו על מושיק
אז בסך הכל אמרתי לו שהוא מוכר

שישמע מה שבא לו על הזין שלי



אני מצטער אם פגעתי בך בקטע של המוזיקה שאתה שומע
זה לא הייתה הכוונה
שמע מה שבא לך
אבל שאתה כותב משהו תבשים לב לעובדות


חהההההה
מדבר הבנאדם שרק לפני חצי שנה התלהב מטראקים של
Pulsedriver

מוש אחשלי, אתה יודע שאני אוהב אותך, אבל כל אחד והדעה שלו והטעם האישי שלו
לא לך ולא לאף אחד אחר יש את הזכות לשפוט אותו על סוג המוסיקה שהוא שומע
מזה מיש מש מלודי?.... ואם אני אוהב מלודי אז מה זה אומר שאני בנאדם יותר נחות?.... תעשה לי טובה ותחשוב פעמיים לפני שאתה כותב משהו
EternalMusic
נשמע אחלה,
בחיים לא שמעתי עליו אבל אהבתי את הקליפ, מתי יוצא האלבום?
הווקאליסת/ית נשמעים על הפנים וזה כנראה בגלל הלייב...

YoraY: באמת מה הקשר ג'י אנד אמ?!
שלא יעשו לזה רמיקס :nervous:

m0sh: מיש מש מלודי?!:stongue:
Respect others opinions!
YoraY
רוצה לדבר על עובדות?

תעשה סקר בארץ תשאל מי מכיר את מושיק


כמה כבר תחושב שיגידו לך שהם מכירים אותו...
אנשים מכירים פה רק את יהל סקאזי ואינפקטד משרום

ובקשר לכסף... אוהב מוזיקה\לא אוהב מוזיקה איפשהו זאת הפאקינג פרנסה שלו אז להוציא אלבום שאף אחד לא יקנה בארץ כתחביב או מה שלא אמרתם זה ממש דפוק


כשכתבתי תפוסט שלי לא חשבתי על הפצה עולמית בכלל
וזה מה שהיה חסר לי לדעת - כל אחד ענה..... בדרך שלו


ואני אמשיך להגיד מה שבא לי ומה שאני חושב לנכון להגיד או לשאול
Sniper
יוראי אחי מושיק אחד האומנים היותר מצליחים בארץ\עולם

מגיע לו הריספקט, ואל תגזים, אנחנו גרים באותו עיר ת'יודע ואפילו כמה מהחברים שלי שלא ממש מתים על מוזיקה כזאת מכירים אותו..
YoraY
אני יודע, עכשיו אני נזכר שאחי הזכיר לי אותו לפני כמה שנים
וכמה שהוא התגאה בזה שהוא מדבר איתו באינטרנט

quote:
ואפילו כמה מהחברים שלי שלא ממש מתים על מוזיקה כזאת מכירים אותו


תמבין...
זה רק כמה מהחברים שך
הם לא מתים על המוזיקה הזאת
והשתמשת במילה "אפילו" יענו זה מפתיע שאנשים מכירים
אז למה שהם יקנו!@$?

זה מה שבאתי להגיד..


עכשיו אם הבנתי נכון... הוא מוציא אלבום שהוא מודע לזה שהוא לא ימכור ולא אכפת לו מזה..
מה אני אגיד... שיהיה לו לבריאות אמן ויצליח..




edit:

ועזבו אותכם ויכוחים על סוג מוזיקה וטעם של כל אחד ואחד הויכוח פה הוא על הוצאת אלבום וההצלחה שלו... מזה משנה עכשיו סיגנון מוזיקה
m0sh
יובל אתה ממציא מילים
לא אמרתי שהוא נחות
ומה שאמרתי זאת לא הייתה הכוונה
אני מצטער הייתי עצבני ולחוץ ברגע הזה
אז על זה אני מצטער
לא מקבל אז אתה על הזין שלי

ומה פולסדרייבר כל שנה תגיד חצי שנה?
פאקינג 2001
עזבו שטויות
שמע לי מיש מש או שמע לי אמו על הזין שלי
בסך הכל אל תגיד סתם דברים לפני שאני יודע אם הם נכונים


www.moshic.com

taltul
וואי איזה ראיון!!!

תקראו מומלץ!

ראיון עם מושיק



מתוך הראיון:
"In Israel before I moved to New York, I gave tapes to all the best companies in Israel and everybody closed the door in front of my face, they tell me ‘it’s too dark, bring it elsewhere, bring some melodies and commercial sounds, this is too dark and underworld for us’..."

הנה פאקין מציאות ישראלית!!!!
Rising
quote:
Originally posted by taltul
מתוך הראיון:
"In Israel before I moved to New York, I gave tapes to all the best companies in Israel and everybody closed the door in front of my face, they tell me ‘it’s too dark, bring it elsewhere, bring some melodies and commercial sounds, this is too dark and underworld for us’..."

הנה פאקין מציאות ישראלית!!!!


Respect !!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement