|
Lirar 1 timme set på måndag! 20:00
|
View this Thread in Original format
| Endre |
Min lilla show på www.trancesphere.com är 1 gång i månaden, 4:e måndagen 20:00.
Hoppas ni kan svänga förbi ;)
/Alex
|
|
|
| Gate 42 |
| Spännande, ska ta och kolla in... *skriver in i kalendern* |
|
|
| CJ InterCity |
blir första (och kanske sista:disbelief ) gången jag lyssnar :p
neee klart man ska lyssna:) |
|
|
| CJ InterCity |
tänkte passa på att fråga en sak
Jag läste nyss på min Kallocain vinyl att du heter Alexander... varifrån fick du artist namnet Endre då? Jag känner flera ungrare som heter Endre, tänkte att du kanske också var ungrare? :p |
|
|
| Vizay |
| okej ursäkta att jag svarar för dig nu om det är fel men jag har för mig att de e så att Endre heter Alexandré, kallas för andré och sen ändrade A till E...vare inte så endre? :) |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Vizay
okej ursäkta att jag svarar för dig nu om det är fel men jag har för mig att de e så att Endre heter Alexandré, kallas för andré och sen ändrade A till E...vare inte så endre? :) |
;) jupp
|
|
|
| dbl |
| kommer jag bara ihåg det och är hemma så ska jag allt ta o lyssna :) |
|
|
| Dj_Irish |
| ah nice, ska försöka ratta in din kanal då :) |
|
|
| Endre |
bump :) ikväll kl 20
|
|
|
| Producer |
| Lovar att jag ska försöka komma ihåg det!! |
|
|
| St_Andrew |
*har tunat in*
hoppas det blir bra plugg musik :p |
|
|
|
|