return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Lirar 1 timme set på måndag! 20:00
View this Thread in Original format
Endre

Min lilla show på www.trancesphere.com är 1 gång i månaden, 4:e måndagen 20:00.

Hoppas ni kan svänga förbi ;)

/Alex

Gate 42
Spännande, ska ta och kolla in... *skriver in i kalendern*
CJ InterCity
blir första (och kanske sista:disbelief ) gången jag lyssnar :p

neee klart man ska lyssna:)
Endre
:)
CJ InterCity
tänkte passa på att fråga en sak

Jag läste nyss på min Kallocain vinyl att du heter Alexander... varifrån fick du artist namnet Endre då? Jag känner flera ungrare som heter Endre, tänkte att du kanske också var ungrare? :p
Vizay
okej ursäkta att jag svarar för dig nu om det är fel men jag har för mig att de e så att Endre heter Alexandré, kallas för andré och sen ändrade A till E...vare inte så endre? :)
Endre
quote:
Originally posted by Vizay
okej ursäkta att jag svarar för dig nu om det är fel men jag har för mig att de e så att Endre heter Alexandré, kallas för andré och sen ändrade A till E...vare inte så endre? :)


;) jupp
dbl
kommer jag bara ihåg det och är hemma så ska jag allt ta o lyssna :)
Dj_Irish
ah nice, ska försöka ratta in din kanal då :)
Endre

bump :) ikväll kl 20

Producer
Lovar att jag ska försöka komma ihåg det!!
St_Andrew
*har tunat in*

hoppas det blir bra plugg musik :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement