|
אני יודע שזה קצת שכונה
|
View this Thread in Original format
| MASTERsplinter |
אבל דוגרי..
לא הייתי פה איזה 3 חודשים
והתגעגעתי..
שמח לראות שעוד חי פה
אפילו אם תסגרו את זה
מגניב שעדיין רץ פה
אני מנסה לברר איך משלימים חסך של 3 חודשים אפילו בשמות של טראקים
כל מי שבאזור עמר חפר אני אשמח להפגש אתכם
אם אחד ממכם לומד ברופין אז בכלל.. |
|
|
| KrazyDJs |
ברוך הבא גבר
אם תרצה עוד קטעים רק צפצף בICQ ;) |
|
|
| fishfish |
| אסף נרשמת בסוף לעתודה ??? |
|
|
| Rising |
ברוך השב!..
למה לא היית פה שלושה חודשים אחי.. יש סיבה מיוחדת? |
|
|
| Shahar |
איזה 3 חודשים?
היית פה לפני חודש ששמתי פוסט והגבת ושגעת אותי..:) |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by fishfish
אסף נרשמת בסוף לעתודה ??? |
לא
אני בשנת שירות..
תרים צלצול נשתמע..
חודש, שלושה
מרגיש אותו דבר
נתק מוחלט
גם אז לא כל כך הצלחתי להתעדכן באמת. |
|
|
| warpedd_ |
same here :)
מה קורה חבר'ה
אני שמח לראות שהפורום עוד פעיל
אני רואה פה הרבה פרצופים חדשים אני מקווה שהם לא פעורים יותר מדי
אכן קצת בעיה להשלים להיות עם האצבע על הדופק שנמצאים בצבא
אני ישמח אם משהו יפנק אותי בקצת חומר חדש
...
:D ;) |
|
|
| KrazyDJs |
בוא לאיסיקיו נפנק גם אותך בכמה קטעים...
אסף כבר מאושר :D |
|
|
|
|