return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אני יודע שזה קצת שכונה
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
אבל דוגרי..
לא הייתי פה איזה 3 חודשים
והתגעגעתי..
שמח לראות שעוד חי פה
אפילו אם תסגרו את זה

מגניב שעדיין רץ פה
אני מנסה לברר איך משלימים חסך של 3 חודשים אפילו בשמות של טראקים
כל מי שבאזור עמר חפר אני אשמח להפגש אתכם
אם אחד ממכם לומד ברופין אז בכלל..
KrazyDJs
ברוך הבא גבר

אם תרצה עוד קטעים רק צפצף בICQ ;)
Sniper
ברוך השב איש,
fishfish
אסף נרשמת בסוף לעתודה ???
Rising
ברוך השב!..

למה לא היית פה שלושה חודשים אחי.. יש סיבה מיוחדת?
Shahar
איזה 3 חודשים?
היית פה לפני חודש ששמתי פוסט והגבת ושגעת אותי..:)
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by fishfish
אסף נרשמת בסוף לעתודה ???



לא
אני בשנת שירות..

תרים צלצול נשתמע..

חודש, שלושה
מרגיש אותו דבר
נתק מוחלט
גם אז לא כל כך הצלחתי להתעדכן באמת.
warpedd_
same here :)

מה קורה חבר'ה
אני שמח לראות שהפורום עוד פעיל
אני רואה פה הרבה פרצופים חדשים אני מקווה שהם לא פעורים יותר מדי
אכן קצת בעיה להשלים להיות עם האצבע על הדופק שנמצאים בצבא
אני ישמח אם משהו יפנק אותי בקצת חומר חדש
...
:D ;)
KrazyDJs
בוא לאיסיקיו נפנק גם אותך בכמה קטעים...

אסף כבר מאושר :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement