|
För Laszlo och andra som tvivlade
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
| aaaaaaaaaahahahaha!! :stongue: :stongue: |
|
|
| Vizay |
| wtf va allt de här om då? :p |
|
|
| St_Andrew |
:haha: :stongue: :haha: :stongue: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha:
fy fan vad sjukt! hahah
ni (vizay :p) som inte förstår hänger för lite i den knäppa tråden =) |
|
|
| ScuL |
:crazy: :crazy: ROFLOLPIMPMAO :crazy: :crazy:
jag vill höra kråkan :D :D |
|
|
| dj_hysterix |
| HAHAHAHHAHAHAHHAHA :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
För Laszlo och andra som tvivlade |
snääääällllla, snälla, snälla söta johan... kaaaaan vi inte få höra några djur till? Pläääääs? ;) |
|
|
| dbl |
:haha: :haha: :haha: :haha:
fan va fuuuuuuuuuuuuuuuult.. haha :p |
|
|
| Laszlo |
hahaha - helt sinnessjukt!
(och är det så hundar låter?) :) |
|
|
| Gate 42 |
:crazy: :stongue:
Fy tusan va snurrigt :) |
|
|
| sztation |
| Bra radioprogram. Hoppas det kommer på teve snart. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by sztation
Bra radioprogram. Hoppas det kommer på teve snart. |
:haha: :haha: :haha: :haha:
låter helt klart som en smart idé :D |
|
|
|
|