return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
טייסטו בא לארץ - הכתבה
View this Thread in Original format
YoraY
"מתוך "אמצע נתניה

כן כן... נתניה... :)



coby
בן זונהה..

דוגרי אבל הפרסום עלה לו לראש...

סיפרו לי שהוא נתן דרישות לאנשים שהזמינו אותו לארץ :
חדר באיזה מלון הכי יוקרתי לא זוכר איזה
להביא לו לשם ציוד לא זוכר איזה אבל משו טוב, איזה 10 ארגזים של הייניקן
ויום אחד לסגור את הבריכה של המלוין כדי שיעשה מסיבה לחברים שלו
ווו... זה הכי דפוק, להיפגש עם שרים מהממשלה... כמו לימור לבנת
!

מה הוא דפוק ?! .. מה הוא כבר יגיד ללימור לבנת ?!
YoraY
quote:
Originally posted by coby
מה הוא דפוק ?! .. מה הוא כבר יגיד ללימור לבנת ?!



טייסטו: שמעתי שאת בקטע של לתת בראש

לימור: כן חשוב לנו שהילדים ישכילו

:wtf: :טייסטו
Rising
תודה על הכתבה אחי...

סוף הדרך... טיאטסו המלך!!!:) :) :)
mpayer
quote:

בן זונהה..

דוגרי אבל הפרסום עלה לו לראש...

סיפרו לי שהוא נתן דרישות לאנשים שהזמינו אותו לארץ :
חדר באיזה מלון הכי יוקרתי לא זוכר איזה
להביא לו לשם ציוד לא זוכר איזה אבל משו טוב, איזה 10 ארגזים של הייניקן
ויום אחד לסגור את הבריכה של המלוין כדי שיעשה מסיבה לחברים שלו
ווו... זה הכי דפוק, להיפגש עם שרים מהממשלה... כמו לימור לבנת
!

מה הוא דפוק ?! .. מה הוא כבר יגיד ללימור לבנת




חחחחחח

קוב מי סיפר לך את זה אממ מעניין :eyespop: :eyespop:

אהה ולא בטוח לימור ליבנת יכול להיות ביבי\שרון\מופז "גבר גבר"\ומי יודע אולי כבוד השר



M-payer
m0sh
הוא לוקח 35 אלף דולר לסט של שעתיים
yaman
לדעתיח הבן אדם פלצן מדגרה ראשונה
!!!35 אלף לסט של שעתיים

לדעתי ארמין לוקח אותו אחו אחו שרמוטה בכיס הקטן
coby
quote:
Originally posted by mpayer


קוב מי סיפר לך את זה אממ מעניין :eyespop: :eyespop:


איזה אחדדד.. אמר שהוא יכניס אותי לפרי כולו דיבורים..

חבל לך על הזמן..










סתם אחי :)
YuVaL
quote:
Originally posted by coby
איזה אחדדד.. אמר שהוא יכניס אותי לפרי כולו דיבורים..

חבל לך על הזמן..






סתם אחי :)


חחחחחחח..... אווווווץ', מתחת החגורה הביא לך מאיר...

תאמין לי, רק בגלל שלא הכנסת אותנו לפרי היית צריך לקבל עוד אחת לאף!!!

:D:D

קוב, לא הלכת היום?!
Viber
היה מת ללקק לאוקנפולנד את הביצה,אם הוא היה הכי מצליח באמת הוא היה יכול להרשות לעצמו להיות פרימדונה ולהופיע רק אם יתחננו ולהוציא דיסקים של פופ מסריחים ועדיין לקבל כבוד כמו שאוקנפולד עושה, ואגב אוקנפולד הבנתי מהכתבה שהוא גם יבוא לארץ ואני כמעט משתין במיכנסיים מלחשוב רק על ריפ לסט של שעתיים-שלוש שלו!!!

נדיר!!!!

KrazyDJs
אחלה כתבה
מה שהורג אותי זה ששמת את הלוגו של ILTA
על הכתבה :D
Eitan E
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אחלה כתבה
מה שהורג אותי זה ששמת את הלוגו של ILTA
על הכתבה :D


וואלה צודק אבל למרות זאת הייתי נותן לו ח"ח על ההשקעה
תשמע לא כל יום יוצא לך לקרוא כתבה מהעיתון האקסלוסיבי " אמצע נתניה" ש
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement