|
טייסטו בא לארץ - הכתבה
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
"מתוך "אמצע נתניה
כן כן... נתניה... :)
 |
|
|
| coby |
בן זונהה..
דוגרי אבל הפרסום עלה לו לראש...
סיפרו לי שהוא נתן דרישות לאנשים שהזמינו אותו לארץ :
חדר באיזה מלון הכי יוקרתי לא זוכר איזה
להביא לו לשם ציוד לא זוכר איזה אבל משו טוב, איזה 10 ארגזים של הייניקן
ויום אחד לסגור את הבריכה של המלוין כדי שיעשה מסיבה לחברים שלו
ווו... זה הכי דפוק, להיפגש עם שרים מהממשלה... כמו לימור לבנת
!
מה הוא דפוק ?! .. מה הוא כבר יגיד ללימור לבנת ?! |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by coby
מה הוא דפוק ?! .. מה הוא כבר יגיד ללימור לבנת ?! |
טייסטו: שמעתי שאת בקטע של לתת בראש
לימור: כן חשוב לנו שהילדים ישכילו
:wtf: :טייסטו |
|
|
| Rising |
תודה על הכתבה אחי...
סוף הדרך... טיאטסו המלך!!!:) :) :) |
|
|
| mpayer |
| quote: |
בן זונהה..
דוגרי אבל הפרסום עלה לו לראש...
סיפרו לי שהוא נתן דרישות לאנשים שהזמינו אותו לארץ :
חדר באיזה מלון הכי יוקרתי לא זוכר איזה
להביא לו לשם ציוד לא זוכר איזה אבל משו טוב, איזה 10 ארגזים של הייניקן
ויום אחד לסגור את הבריכה של המלוין כדי שיעשה מסיבה לחברים שלו
ווו... זה הכי דפוק, להיפגש עם שרים מהממשלה... כמו לימור לבנת
!
מה הוא דפוק ?! .. מה הוא כבר יגיד ללימור לבנת
|
חחחחחח
קוב מי סיפר לך את זה אממ מעניין :eyespop: :eyespop:
אהה ולא בטוח לימור ליבנת יכול להיות ביבי\שרון\מופז "גבר גבר"\ומי יודע אולי כבוד השר
M-payer |
|
|
| m0sh |
| הוא לוקח 35 אלף דולר לסט של שעתיים |
|
|
| yaman |
לדעתיח הבן אדם פלצן מדגרה ראשונה
!!!35 אלף לסט של שעתיים
לדעתי ארמין לוקח אותו אחו אחו שרמוטה בכיס הקטן |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by mpayer
קוב מי סיפר לך את זה אממ מעניין :eyespop: :eyespop:
|
איזה אחדדד.. אמר שהוא יכניס אותי לפרי כולו דיבורים..
חבל לך על הזמן..
סתם אחי :) |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by coby
איזה אחדדד.. אמר שהוא יכניס אותי לפרי כולו דיבורים..
חבל לך על הזמן..
סתם אחי :) |
חחחחחחח..... אווווווץ', מתחת החגורה הביא לך מאיר...
תאמין לי, רק בגלל שלא הכנסת אותנו לפרי היית צריך לקבל עוד אחת לאף!!!
:D:D
קוב, לא הלכת היום?! |
|
|
| Viber |
היה מת ללקק לאוקנפולנד את הביצה,אם הוא היה הכי מצליח באמת הוא היה יכול להרשות לעצמו להיות פרימדונה ולהופיע רק אם יתחננו ולהוציא דיסקים של פופ מסריחים ועדיין לקבל כבוד כמו שאוקנפולד עושה, ואגב אוקנפולד הבנתי מהכתבה שהוא גם יבוא לארץ ואני כמעט משתין במיכנסיים מלחשוב רק על ריפ לסט של שעתיים-שלוש שלו!!!
נדיר!!!! |
|
|
| KrazyDJs |
אחלה כתבה
מה שהורג אותי זה ששמת את הלוגו של ILTA
על הכתבה :D |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אחלה כתבה
מה שהורג אותי זה ששמת את הלוגו של ILTA
על הכתבה :D |
וואלה צודק אבל למרות זאת הייתי נותן לו ח"ח על ההשקעה
תשמע לא כל יום יוצא לך לקרוא כתבה מהעיתון האקסלוסיבי " אמצע נתניה" ש
:D |
|
|
|
|