|
Icone homepagina
|
View this Thread in Original format
| Lightworks |
Dag iedereen,
kheb m'n eigen Icone homepagina online gezet, je kan hem vanaf nu bekijken. Het is geen flash site, maar zou toch moeten lukken.
http://www.icone-trance.tk
Ben hem ook nog steeds aan't updaten, soms kan het wel eens zijn dat sommige pagina's niet meteen verschijnen, maar dat zou toch ni te lang nimeer mogen duren ;)
Greetz en alvast bedankt als ge eens langskomt :)
Wim |
|
|
| Buoyant |
ben al bezig :)
edit: and downloading :) |
|
|
| djcresto |
| ziet er vree proper uit, houden zo! |
|
|
| Meltoz |
| Ff e pauze genomen tijdens het leren en ben ze nu an't spotten, mooi werk trouwens :)!! |
|
|
| Tiger777 |
| proper en overzichtelijk... zoals het hoort ;) |
|
|
| Gladius |
| jah idd, zeer eenvoudig en toch mooi, vooral dat blauw staat me aan, NICE! |
|
|
| TOR |
| "kan pagina niet weergeven" :( |
|
|
| Azo |
leuk leuk! het heeft ff geduurd, maar nu staat em online :) schoon blauw kleurke. Eneuhm, ik wist ni dat ge al zoveel remixes onder uw Icone alias had gemaakt.
:cool: |
|
|
| Pumaz |
Bij mij lukt het maar voor de helft :(
Niet noodzakelijk voor te downloaden hoor, ik denk dat ik toch bijna alles van Lightworks en Icone heb :D |
|
|
| Wildfir3 |
| prachtige site, en gisteren nog eens wat producties beluisterd: brilliant! :) |
|
|
| Lightworks |
Mercikes allemaal ;)
Ik denk dat ze bij Skynet wat bezig waren, maar dat zou nu toch opgelost moeten zijn, aangezien ik er nu ook trug op geraak :)
Greetz,
Wim |
|
|
|
|