|
מזל"ט לשגיא!!
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
שגיא אחינו הגדול עבר טסט אנשים!!!!, מזל"ט אחשלי
אוהב אותך
בקרוב
Crusin
בת"א... מסיבות בלגן יש גם דלקן |
|
|
| Eitan E |
מזל טוב
וואי שאני נזכר בזה
עוד מעט נגמר לי הנהג חדש |
|
|
| coby |
מזל טוב שאגייי אח שלי
וגם מזל טוב על הרישיון :)
יותר לא צריכים לדאוג על איך חוזרים לגדרה ..:D |
|
|
| -CosmicFire- |
| מזל טוב אחי!!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מזל טוב גבר גבר!!!!!!!!!!!!!
ותחשוב שרק ביום שישי אמרת לי בטרבין שנכשלת טסט :rolleyes: |
|
|
| Flotser |
שגיאאאאאאא
מזל טוב!!!!
:p :wtf: |
|
|
| Sniper |
מזל"ט בן אדם!!!:]]]
הרישיון שלי היה לפני 3 שנים
חיחיחי |
|
|
| Vortex_SA |
תודה אח"שים!!
בע"ה שיהיה לי לאיפה לסוע כשיגמר המלווה :) |
|
|
| TTman |
מזל טוב גבר...
הכי טוב שיש לי פז"ם של שלוש שנים
:D |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by TTman
הכי טוב שיש לי פז"ם של שלוש שנים
:D |
חופשי |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב גבר גבר
רשיון זה דבר שמיש בהחלט... תעשה איתו הרבה חיים בעזרת השם |
|
|
|
|