| Dioxys |
Mycket schysst måste jag säga :) percussions vis är den perfa enligt mig, men det kan ha med att jag är så kass själv på det och göra :rolleyes:
Soundvis varen kanon också :) diggar den som fan :D Lyssnar tyvärr också i lurar just nu så mixningen kan jag inte kommentera så värst jättemycket på än :( |
|
|