return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 
Officiell SWETA-anthem (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dioxys
Mycket schysst måste jag säga :) percussions vis är den perfa enligt mig, men det kan ha med att jag är så kass själv på det och göra :rolleyes:

Soundvis varen kanon också :) diggar den som fan :D Lyssnar tyvärr också i lurar just nu så mixningen kan jag inte kommentera så värst jättemycket på än :(
Pjox
Laddar ner låtsnuttarna som lackts upp nu.. Ska lyssna och komentera när jag kommer hem igen :)

Nu har jag lyssnat på både Smekbars och Dioxys och det jag kan säga är att båda låter bra.

Eftersom jag vara har en högtalare kan jag inte uttala mig om mixningen på Smekbars låt.
GyLLe
hur går de för er???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement