|
Lex is back!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
woohoo, lexie is back, betekent veel leeswerk jongens voortaan.......:0
maar het is leuk dat je terugbent ( en dat is serieus, kheb het gister nog over je gehad in de chat van TA hier) |
Nou bedankt Blik. Leuk dat je dat zegt en dat meen ik ook.
:D :D :D |
|
|
| New Wave |
Lex het gaat weer nergens over in je posts!!!!!!..............gehghe :D :D
welkom terug kerel, dat wij weer van je posts mogen genieten
! :p
LATOX :D |
|
|
| raoel |
Is het geen idee voor lex om wat op IRC rond te hangen. Daar kan ie zijn typ frustratie iig kwijt.
Of is dat niks Lex ??? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by raoel
Is het geen idee voor lex om wat op IRC rond te hangen. Daar kan ie zijn typ frustratie iig kwijt.
Of is dat niks Lex ??? |
Nee denk het niet. Msn vind ik al behoorlijk irritant, laat staan zo'n IRC. Dat is toch zo'n beetje hetzelfde principe. En je kan er nix meer naast doen en dat vind ik ook behoorlijk irritant. Ik doe altijd 10 dingen tegelijk, waardoor me comp zo'n 4 per uur vast loopt, maar ja :D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Nee denk het niet. Msn vind ik al behoorlijk irritant, laat staan zo'n IRC. Dat is toch zo'n beetje hetzelfde principe. En je kan er nix meer naast doen en dat vind ik ook behoorlijk irritant. Ik doe altijd 10 dingen tegelijk, waardoor me comp zo'n 4 per uur vast loopt, maar ja :D |
Hoezo niet????
Lekker met alle die hard TA's buurten. |
|
|
| rellivisit |
Lex heeft het al druk genoeg met posten en 4x per uur vastlopen is toch weer een paar posts gemist he :toothless :toothless
P.S. Goeie vakantie gehad? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Lex heeft het al druk genoeg met posten en 4x per uur vastlopen is toch weer een paar posts gemist he :toothless :toothless
P.S. Goeie vakantie gehad? |
Oh jongen een hele goede vakantie gehad. In het buitenland doen de meisjes een stuk minder moeilijk als in je eigen land. Laten we het daar op houden hehehe :D |
|
|
| Optimus |
| LEXXXXXXXXXX, kom teruggggg, we neeed youuuuuuuuu herrrreeeeeeeeee:D:D:D |
|
|
| Donna |
irc is zeker niet zoiets als msn,msn is behoorlijk lame en een lullig iets.
Naast irc kun je vanalles doen waar je zin in hebt,en idd,je hoeft je op t forum minder bezig te houden met postjes die nergens over gaan,gebeurt de laatste tijd al genoeg onzin hiero,zal erop vooruit gaan als er weer eens gebruik van t forum wordt gemaakt waar een forum voor is.... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Optimus
LEXXXXXXXXXX, kom teruggggg, we neeed youuuuuuuuu herrrreeeeeeeeee:D:D:D |
Hehe ben toch niet echt weggeweest? Weer lekker aan het graven jongen lol :D
En denk dat sommige mensen het niet op prijs stellen als ik me in die Ta box waag dus begin er ook gewoon niet aan, heb geen zin om mensen voor hun voeten te lopen :D |
|
|
| New Wave |
Ik ben klaar voor de confrontatie...............
TRY ME .....TRY ME...........
whhhhhhooooooooeeeeeeeeeee :cool: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
TRY ME .....TRY ME........... |
/me steekt zijn wijsvinger erin en ruikt eraan... nix bijzonders ghehehe:D:D:D |
|
|
|
|