return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
איזה משחק ענק!!!!
View this Thread in Original format
eXeTik
http://www.isketch.net/isketch.shtml

אחד מצייר וכל השאר צריכים לנחש מה זה בגרסת פלאש אונליין

א-ד-י-ר!
YoraY
יארבי איזה משחק.....


ממכר

חבל אחושרמוטה שאין בעברית
taltul
quote:
Originally posted by YoraY
יארבי איזה משחק.....


ממכר

חבל אחושרמוטה שאין בעברית

יש לי רעיון!!!!

הרי אפשר לפךוח חדר משלנו!!!
ונכתוב את המילים בעברית רק שבאותיות אנגליות וזהו ILTA אז נפתח חדר של

משחק טוב חבלז!!!!!
eXeTik
quote:
Originally posted by taltul
יש לי רעיון!!!!

הרי אפשר לפךוח חדר משלנו!!!
ונכתוב את המילים בעברית רק שבאותיות אנגליות וזהו ILTA אז נפתח חדר של

משחק טוב חבלז!!!!!


המילים שצריך לצייר זה המחשב בוחר
הם כן מבקשים אבל שיעזרו להם לפתח את זה לעוד שפות...

בלי שום קשר- יש אפשרות להתחלק לקבוצות
אפשר באמת לפתוח חדר ולשחק שתי קבוצות
YoraY
משחק כזה דרוש שתהיה לו תמיכה בכל שפה



הוא מאד מושך קהל ותמיד מקורי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement