|
ADSL gebruikers, eat this!!
|
View this Thread in Original format
| Blik |
Kreeg vandaag een mailtje van @home
| quote: | Geachte @Home Breedband Abonnee,
De snelheid van uw abonnement @Home Breedband gaat met ingang van 1 juli 2004 veranderen. De downloadsnelheid wordt verhoogd van 2560 kbits/sec naar 4000 kbits/sec. De uploadsnelheid wordt verdubbeld naar 512 kbits/sec. Het abonnementstarief blijft hetzelfde: € 47,95 per maand. Aan de snelheidsverhoging zijn dus geen kosten verbonden.
U kunt door het uit- en aanzetten van het modem vanaf 1 juli direct profiteren van de aanzienlijke snelheidsverhoging. Doet u deze handeling niet, dan zal binnen vier weken de snelheid zijn aangepast.
Voor meer informatie kunt u terecht op http://help.home.nl/snelheid.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Productmanagement |
Echt een betere actie van @home, voortaan met 500 kb/s downloaden en 64 kb/s uploaden. :D |
|
|
| TranceFool |
De vraag is of je het ook echt haalt ;)
KPN gaat trouwens ook weer verhogen :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TranceFool
De vraag is of je het ook echt haalt ;)
KPN gaat trouwens ook weer verhogen :) |
Maar @home heeft enkele maanden geleden de upload ook al verdubbeld, in januari was dit nog 16 kb/s en vanaf 1 juli is dit dus 64 kb/s. 4 keer zoveel dus
maar ik zal het denk ik wel halen, ik haal regelmatig boven de 300 kb/s (meer dan 2400kbps). Dus als die download omhoog gaat zal ik het ook wel goed merken. Zelfde geld voor de upload trouwens |
|
|
| Dr Oetker |
| quote: | Originally posted by Blik
Kreeg vandaag een mailtje van @home
Echt een betere actie van @home, voortaan met 500 kb/s downloaden en 64 kb/s uploaden. :D |
Met de upload haal ik altijd maar ongeveer 30 kb/sec, deze moeten ze waarschijnlijk nog aanpassen. De download snelheid is hier al aangepast. Haal hier vaak 460kb/sec a 470kb/sec, echt sneller wil het hier niet :D
Maar het blijft natuurlijk wel de betrouwbaardheid van @home. Hoewel die wel verbeterd is....wordt nu nog maar 1 a 2 keer per dag gedisconnect :rolleyes:
Met uptime(thuis bij m'n ouders) is xs4all mx-stream wel veel beter, ik had laatst een uptime van 1200 uur!!! Deze staat nu ook al weer op 870 uur... Kijk das nog eens betrouwbaar!!!! |
|
|
| Blik |
Ik heb dus nooit problemen met @home, ik word nooit gedisconnect en de snelheden zijn altijd perfect.
Ik zal wel in een goede wijk zitten ofzo |
|
|
| sndh |
| ik zit hier zelf op chello en haal een snelheid van 320 kb download en 55 upload. Geen idee wat voor getalletjes dat dan zijn maar het is hier ook geupgrade! Betaal ook rond de 50 euro voor dit pakket, en het is iig bijna altijd up! |
|
|
| New Wave |
Mwjha, 2 weken geleden hebben ze bij chello idd ook de snelheid van 180 max naar 320 geupgraded.
Nu @home dik snelle ris zullen ze wel weer omhoog moeten gaan om een beetje bij de concurent mee te blijven. Chello heeft geen monopoly meer als een paar jaar terug. |
|
|
| TimeportE |
nou dan heb ik misschien wel na alle enschede luiers met hun intranet snelheden (;)) toch de snelste connectie.. downloaden met 750 kb/s en dat voor zon slordige 8 euro per maand (die ik zelf niet betaal :D)..
enige rare is dat ik een max upload heb van 20 kb/s :S |
|
|
| moogwai |
| Netjes, wordt het zeker interessant om @Home Breedband te kiezen. |
|
|
| eXos |
Dit heb Chello ook al gedaan. Zelfs naar 4600kbps.
Alleen t nadeel is dat ze de Fair Use Policy ook hebben aangescherpt van eerst 200gb p/mnd naar 80 gb p/mnd. Dat is 4 dgn leechen (voor mij dan)
Dus ik heb chello inmiddels opgezegt en ben overgestapt op adsl. |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by sndh
ik zit hier zelf op chello en haal een snelheid van 320 kb download en 55 upload. Geen idee wat voor getalletjes dat dan zijn maar het is hier ook geupgrade! Betaal ook rond de 50 euro voor dit pakket, en het is iig bijna altijd up! |
dat is chello classic
code: Om het geheugen nog even op te frissen: de nieuwe snelheden
Abonnement Download Upload Datalimiet
Entry (nieuw) 400 Kbit/s 128 Kbit/s 500 MB
Light (nieuw) 1000 Kbit/s 256 Kbit/s 1 GB
Classic (nieuw) 2560 Kbit/s 384 Kbit/s A.U.P. (*)
Plus (nieuw) 4608 Kbit/s 512 Kbit/s A.U.P. (*)
Ff delen door 8 en je hebt je d/l speed in kb/s |
|
|
| Wildfir3 |
Schijt, en hier in Belgie halen ze de limieten enkel maar naar beneden (zowel voor volumegebruik per maand als de snelheden).
DAMN YOU ALL TO ETERNITY :\ |
|
|
|
|