return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Hollandse gamers gezocht ^^
View this Thread in Original format
Wildfir3
hoi hoi, ipv hier nog eens een hele uitleg te doen zal ik maar gewoon een linkje plaatsen naar de thread op het belgische forum :)

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=184222
robin
ja, nog gaymers hier?

*tis al veranderd zie k :D
SnuggLe
Wat zeg je, ben je gay?
basvh
speel heel af en toe day of defeat en dan ook alleen maar de map flash.
Chicane
Voornamelijk PlanetSide



Verder:

  • Far Cry
  • America Army
jp
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat zeg je, ben je gay?


Diep van binnen (...) zijn we allemaal een beetje gay :D
dj_spare
PlanetSide ownage!! :D
Original
Effe wachten op Driver 3 & GTA:San Andreas, en dan ben ik weer full time gamer :D (op de ps2 dan)

Heb Far cry op me pc staan, en alleen omdat alles op low moet staan omdat anders me 64mb video kaart begint te roken heb ik nog geen zin gehad om er aan te beginnen.
Chicane
quote:
Originally posted by dj_spare
PlanetSide ownage!! :D


Nep vanu met je nooblasher :p tering wat hebben jullie het makkelijk sinds een paar maanden... :)
dj_spare
quote:
Originally posted by Chicane
Nep vanu met je nooblasher :p tering wat hebben jullie het makkelijk sinds een paar maanden... :)


zo dan jij durft... jammer dat ik je nog nooit ben tegengekomen... maar anders....! :D

Wildfir3
Het zal waarschijnlijk UT (of cs) worden, aangezien we rekening moeten houden met mensen wiens pc geen heel recente games kan draaien (zoals bij mij het geval is :p)

Dan rest er nog de vraag: UT NW CTF of UT INSTA CTF :p
TimeportE
ik speel echt al lang counterstrike eff denken sinds eind 1.3 das al weer een aantal jaartjes (2,5 ofzo)... ik zat btw ook al in de eerste ta clan.. niet echt iets van gekomen want denen hebben niet zown goede ping op nl servers :D

zal eens die andere thread lezen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement