return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
"חמש יחידות לימוד ב"עיצוב מוזיקה
View this Thread in Original format
YoraY
מי לא ראה את זה ..... זה היה בעיתונים בחדשות

3 יחידות עיוניות
יחידת די ג'י אחת
ועוד יחידה שאין לי מושג מה היא



מה אתם אומרים ?:>
yaman
כחובב סנוקר הייתי מת לעשות חמש יחידות בסנוקר
אגב, זה רעיות יפה
Flotser
:eyespop:
איזה שוווווה

גם אני רוצה!!!!
:eek: :(
coby
כעעעע איזה רעיון ענקקקק !!!!!

אני ויובל החלטנו ללכת מחר למנהלת ולבקש שתפתח מגמה אצלנו

אבל דוגרי למה רק די ג'יי שיעשו הפקת מוסיקה אלקטרונית... תווים והורמוניה

וגם דיג'יי

זה בכלל יהיה ענק..
KrazyDJs
כן קראתי על זה במעריב..
נדלקתי על הבוקר לקרוא את זה
מגניב
markfeldman
הלוואי עלי...

איפה בימים שלנו.......
YoraY
רק תחשבו - עם הידע שיש לאנשים פה...... כמה קל יהיה להוציא בגרות 5 יחידות......


גם אם יש משהו קשה ויש 3 יחידות עיוניות זה לא נשמע משו פשוט
אבל גם במקרה כזה - זה הכי פנאאן ללמוד תחומר הזה..!
taltul
!!!!!!ק ט ל נ י ב י ו ת ר!!!!!!

שמעתי את זה בחדשות ברדיו לא האמנתי!!!!!!!!!!!!!!!
-CosmicFire-
תיקון אחי
השנה זה היה 2 יחידות
שנה הבאה זה יהיה 5

זה באמת קטלני רצח ראיתי בטלוויזיה
Rising
quote:
Originally posted by coby
כעעעע איזה רעיון ענקקקק !!!!!

אני ויובל החלטנו ללכת מחר למנהלת ולבקש שתפתח מגמה אצלנו


אל תשאל היא גם תקשיב לך

LA©
כן, גם אני קראתי את הכתבה במעריב
מגניב ביותר... ממש!
ואז אמא שלי כזה "מי שרוצה להיות דיי-ג'יי לא צריך את זה וזה סתם בזבוז זמן"
ותאכלס, יש משהו בדברייה!
אבל עדיין רעיון יפה...
הילדים האלו שהגבירו את זה, הגבירו את זה (ככה לפחות כתוב) בשביל "להציל" אותם
ובשביל שתהיה להם תעודת בגרות
חבל שמגמה כזו תקבל שם כזה לדעתי
Shahar
איזה בנזונה זה
אבל איך עושים ככה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement