|
"חמש יחידות לימוד ב"עיצוב מוזיקה
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
מי לא ראה את זה ..... זה היה בעיתונים בחדשות
3 יחידות עיוניות
יחידת די ג'י אחת
ועוד יחידה שאין לי מושג מה היא
מה אתם אומרים ?:> |
|
|
| yaman |
כחובב סנוקר הייתי מת לעשות חמש יחידות בסנוקר
אגב, זה רעיות יפה |
|
|
| Flotser |
:eyespop:
איזה שוווווה
גם אני רוצה!!!!
:eek: :( |
|
|
| coby |
כעעעע איזה רעיון ענקקקק !!!!!
אני ויובל החלטנו ללכת מחר למנהלת ולבקש שתפתח מגמה אצלנו
אבל דוגרי למה רק די ג'יי שיעשו הפקת מוסיקה אלקטרונית... תווים והורמוניה
וגם דיג'יי
זה בכלל יהיה ענק.. |
|
|
| KrazyDJs |
כן קראתי על זה במעריב..
נדלקתי על הבוקר לקרוא את זה
מגניב |
|
|
| markfeldman |
הלוואי עלי...
איפה בימים שלנו....... |
|
|
| YoraY |
רק תחשבו - עם הידע שיש לאנשים פה...... כמה קל יהיה להוציא בגרות 5 יחידות......
גם אם יש משהו קשה ויש 3 יחידות עיוניות זה לא נשמע משו פשוט
אבל גם במקרה כזה - זה הכי פנאאן ללמוד תחומר הזה..! |
|
|
| taltul |
!!!!!!ק ט ל נ י ב י ו ת ר!!!!!!
שמעתי את זה בחדשות ברדיו לא האמנתי!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| -CosmicFire- |
תיקון אחי
השנה זה היה 2 יחידות
שנה הבאה זה יהיה 5
זה באמת קטלני רצח ראיתי בטלוויזיה |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by coby
כעעעע איזה רעיון ענקקקק !!!!!
אני ויובל החלטנו ללכת מחר למנהלת ולבקש שתפתח מגמה אצלנו
|
אל תשאל היא גם תקשיב לך |
|
|
| LA© |
כן, גם אני קראתי את הכתבה במעריב
מגניב ביותר... ממש!
ואז אמא שלי כזה "מי שרוצה להיות דיי-ג'יי לא צריך את זה וזה סתם בזבוז זמן"
ותאכלס, יש משהו בדברייה!
אבל עדיין רעיון יפה...
הילדים האלו שהגבירו את זה, הגבירו את זה (ככה לפחות כתוב) בשביל "להציל" אותם
ובשביל שתהיה להם תעודת בגרות
חבל שמגמה כזו תקבל שם כזה לדעתי |
|
|
| Shahar |
איזה בנזונה זה
אבל איך עושים ככה? |
|
|
|
|