return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
היינקן ט'ירסט (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by taltul
....פאק...או שאני חי בסרט או ש
:( :( :(

על איזו מסיבה אתם מדברים?????????

ולמה אף אחד לא אמר שהיה אמור להיות משהו אתמול בטי אל וי?????


זה לא אמור להיות היום?!@
YoraY
quote:
Originally posted by Sniper
זה לא אמור להיות היום?!@




לא אחי נראה לי

24.5 - טי אל וי

25.5 - טייסטו גני התערוכה
DjNumShum
איזה סטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ביי
arik
אני לא מאמין טייסטו הזה מלך עולם!!!!
איזה סט
3 שעות!!!!!

מטורף
רעדו לי הביצים
m0sh
בן זונההההההההה

tiessssssssssttttttttttoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo


כואב לי הרגליים
THE_BLUE_DRAGON
צילמתי סרטון של גיל מהטיאלוי ושניים של טיאסטו מי שיכול לעזור לי בשרת לאחסן אני אשמח!
מי שלא מתעצל שיפתח בבקשה יוזר ב:
Tripod:
http://www.tripod.lycos.co.uk/signup/
ויתן לי לאחר מכן את הפרטים של ה:
FTP
בבקשה!
markfeldman
quote:
פאק...או שאני חי בסרט או ש


על איזו מסיבה אתם מדברים?????????


טלטול גם אני בשוק כמוך !

ידעתי שיש את המסיבה הזו בטי אל וי אבל לא ידעתי שכ"כ הרבה חבר'ה מהפורום יגיעו...

בכל אופן דיברתי ערב לפני עם המנהל של בייסיק ביט והוא אמר לי שהאירוע די סגור למוזמנים...

אז וויתרתי עליו מראש...

איך הצלחתם כולכם להיכנס ???
arik
quote:
Originally posted by markfeldman
טלטול גם אני בשוק כמוך !

ידעתי שיש את המסיבה הזו בטי אל וי אבל לא ידעתי שכ"כ הרבה חבר'ה מהפורום יגיעו...

בכל אופן דיברתי ערב לפני עם המנהל של בייסיק ביט והוא אמר לי שהאירוע די סגור למוזמנים...

אז וויתרתי עליו מראש...

איך הצלחתם כולכם להיכנס ???

לא כולם אחי
לצח היו שני כרטיסים כי הוא היה בתחרות של 99
ו
BLUE DRAGON
הביא את
BLACK DRAGON!!!


חח סתם
קיתר הוא קיבל שני כרטיסים חינם כי הוא הצלם של ה
TLV
אז הוא לקח איתו את אלי

קיצר גם ראינו שם את
SMOKEMACHINE

שאין לי מושג איך הוא נכנס
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by arik קיצר גם ראינו שם את
SMOKEMACHINE

שאין לי מושג איך הוא נכנס


רשמתי פה כבר..חבר טוב שלי היה בין המועמדים בתחרות..
הוא קיבל 10 חינמים :)

אבל בלי קשר אחרי השעה 12 המועדון נפתח לקהל הרחב..
והמועדון היה מפוצץץץץ באנשים..
Viber
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
צילמתי סרטון של גיל מהטיאלוי ושניים של טיאסטו מי שיכול לעזור לי בשרת לאחסן אני אשמח!
מי שלא מתעצל שיפתח בבקשה יוזר ב:
Tripod:
http://www.tripod.lycos.co.uk/signup/
ויתן לי לאחר מכן את הפרטים של ה:
FTP
בבקשה!



עזוב אותך שטויות
לך למועדון שלי בוואלה ותעלה מה שבא לך
http://clubs.walla.co.il/ts.cgi?tss...x&forum_id=6390

זה יחזיק לאיזה 3 ימים...

Scorchio
היה אדיררררר
THE_BLUE_DRAGON
quote:

עזוב אותך שטויות
לך למועדון שלי בוואלה ותעלה מה שבא לך
http://clubs.walla.co.il/ts.cgi?tss...x&forum_id=6390

זה יחזיק לאיזה 3 ימים...


אפשר לעלות לשם קובץ של 13 מגה???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement