return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Promo mix - Fred Nova (trance, progressive & uplifting)
View this Thread in Original format
FredNova
interesse? => mail me op [email protected]



alle reacties en feedback zijn welkom...

(link aub NIET online plaatsen, ik wil geen ruzie met SABAM)
Jasperovitsj
Tracklist looking good Fred! :)
En weeral Rapid Eye, ook zo verliefd op die plaat? ;) :D
Eagle`
Schulz wie de neuk is die kneus :p
FredNova
jaja, die Rapid Eye wou ik er toch eens tussenhebben ;)

Schulz... man man... sinds zen remix van Jewel - Intuition ben ik volledig verslaafd aan zen producties


nog iemand die de promo cd wil??
Pumaz
Mail gestuurd ;)
Sportingboy
mail verstuurd.. ziet er allemaal zeer mooi uit :tongue2

Cheers!
FredNova
al heel wat mails ontvangen

reacties graag he :toothless
Freezel
Net binnen :) Tracklist ziet er weer netjes uit :)
Net zoals je guestmix op ETS mix je lekker snel door, vind ik altijd wel wat hebben ;) Gaat mee naar stage morgen :p

Overgangen kunnen af en toe beter. Als ik platen bijstuur, doe ik dat met de pitch-control, ipv de plaat een zet te geven :) Op deze manier hoor je veel minder het effect dat de plaat sneller of langzamer gaat, maar dat is iets wat ik mezelf heb aangeleerd :)
pooley
quote:
Originally posted by Freezel
Net binnen :) Tracklist ziet er weer netjes uit :)
Net zoals je guestmix op ETS mix je lekker snel door, vind ik altijd wel wat hebben ;) Gaat mee naar stage morgen :p

Overgangen kunnen af en toe beter. Als ik platen bijstuur, doe ik dat met de pitch-control, ipv de plaat een zet te geven :) Op deze manier hoor je veel minder het effect dat de plaat sneller of langzamer gaat, maar dat is iets wat ik mezelf heb aangeleerd :)


mja , handig! maar technics hebben dat niet he (mijn tt wel :) )
Freezel
quote:
Originally posted by pooley
mja , handig! maar technics hebben dat niet he (mijn tt wel :) )


Je hoeft geen Technics te hebben om met de pitch bij te sturen, tis wel zo dat je met Technics het bijna niet hoort. Maar met jou TT's moet het ook kunnen, zijn ook zeer goede tafels :)

pooley
Vanzelfsprekend ! Ik koop geen brol :) en het is von zie germanz !
FredNova
idd, het zijn geen technics he, men platter is veel te licht en daardoor hoor je die bending
je kan niet alles via pitch bijsturen he (maar dan moet je hem beter 'vast'zetten tijdens het voorbeluisteren ja)
pas op: met zwaar opgedreven tt's gaat dat wel een probleem geven

had ik maar techs ;)
maar ik vind dat fouten moeten kunnen, anders klinkt het zo gemaakt
kijk, ik mix men platen en ga geen 3 keer opnieuw beginnen als er foutje in zit, want dan kan iedereen een perfect cdtje maken
het moet natuurlijk zijn he, niet pc gemixt

ik vind dat niet snel, 14 tracks op een cd van 80 minuten is normaal (die ets was wel teveel op 1 uur)
ik vind het plezier eraf als je een plaat 7 a 8 minuten laat uitspelen, het volk in een zaal gaat ook stilstaan dan
(het is natuurlijk wel makkelijker mixen met in begin en einde bijna enkel een beat en dan weinig of geen lead of synths)

ach ja, wat maakt het uit
het is de fun die telt!!!

het kan ALTIJD beter, vast en zeker
misschien eens wat sparen voor techs, maar ik verkies toch om meer platen te kopen en een wat simpelere installatie thuis te hebben

iedereen mixt hoe hi jwil, er bestaat geen bepaalde 'beste' manier
gewoon fun hebben (en oefening baart kunst)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement