return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
Dj Chico & Dj Tochner Live @ Dome 28/05 (pg. 3)
View this Thread in Original format
m0sh
אתה לוקחת אותי יותר מידי קשה קשה

דווקא מוזר שלי היה פי מאה יותר חומר בתנך מאשר בספרות
יש לי 50 עמודים סיכומים אם אתה צריך
itamarsan
quote:
Originally posted by m0sh
אתה לוקחת אותי יותר מידי קשה קשה

דווקא מוזר שלי היה פי מאה יותר חומר בתנך מאשר בספרות
יש לי 50 עמודים סיכומים אם אתה צריך

תישמע אחי אורן מאוד צודק כי גם אני לומד איתו וגם לי יש מתכונת בספרות
ובגרות בתנ''ך זה ממש בקטנה לעומת ספרות תאמין לי תנ''ך זה חרטה ברטה לעומת ספרות
ואם אתה חושב שזה חנון ללמוד אז בעתיד ניראה לאן אתה תגיע ולאן מי שלומד וחשוב לו ואכפת לו העתיד שלו יגיע אוקיי
בקיצור אחי לא נורא כול אחד באיך שהוא מביט על זה ....
markfeldman
quote:
טוחנר הולך לתת לנו בראשששששששש


עפ"י מה שאני יודע, טוכנר מנגן זבל.....
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by markfeldman
עפ"י מה שאני יודע, טוכנר מנגן זבל.....


אז אתה טועה אחי..
טוכנר הוא אחד הדיג'יים התותחים בארץ....
Scorchio
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אז אתה טועה אחי..
טוכנר הוא אחד הדיג'יים התותחים בארץ....


קבל ח"ח
cluBBer
quote:
Originally posted by markfeldman
עפ"י מה שאני יודע, טוכנר מנגן זבל.....


:wtf:

quote:
יש לי בור בכיס


אתה לא מכפר שמריהו כאילו?

קיבלתי הודעה
מי שיבוא בלבן הכניסה 70 שח
ומי לא מעודכן
נקסט יוצאים להפלגה לכן אני כמעט בטוח , כל מי שיבוא יכנס
תהיה פחות סלקציה
markfeldman
quote:
אתה לא מכפר שמריהו כאילו?

קיבלתי הודעה
מי שיבוא בלבן הכניסה 70 שח
ומי לא מעודכן
נקסט יוצאים להפלגה לכן אני כמעט בטוח , כל מי שיבוא יכנס
תהיה פחות סלקציה


ואללה חיים טוב ה"נקסט" האלה...

בכל אופן, איזה סגנון טוכנר מנגן ?
Eli
quote:
Originally posted by markfeldman
עפ"י מה שאני יודע, טוכנר מנגן זבל.....

quote:
Originally posted by markfeldman ]בכל אופן, איזה סגנון טוכנר מנגן ?



כנראה שאתה באמת לא יודע.... (וזאת רק לפי מה שרשמת בפוסט השני) וסתם זורק דברים באוויר


אני מציע לך לפקוד היום בלילה את הדום, ואני בטוח שתופתע לטובה


(להבא....בוא נגיב על דברים שיש לנו עליהם ידע)
m0sh
quote:
Originally posted by itamarsan
תישמע אחי אורן מאוד צודק כי גם אני לומד איתו וגם לי יש מתכונת בספרות
ובגרות בתנ''ך זה ממש בקטנה לעומת ספרות תאמין לי תנ''ך זה חרטה ברטה לעומת ספרות
ואם אתה חושב שזה חנון ללמוד אז בעתיד ניראה לאן אתה תגיע ולאן מי שלומד וחשוב לו ואכפת לו העתיד שלו יגיע אוקיי
בקיצור אחי לא נורא כול אחד באיך שהוא מביט על זה ....


לכם זה ככה ולי זה ככה

לי היה כבר מתכונת בשני המקצועות ובגרות בתנך בראשון

אז מה שאתה אומר לי זה שאורן לא יוצא ביום שישי כי יש מגן ביום ראשון?
:stongue:



וקלאבר מה הקשר שאני מכפר שמריהו
גם כן עוד אחד עם דעות קדומות ובורות

ומצב גדול אני בא
כמעט בטוח
markfeldman
quote:
כנראה שאתה באמת לא יודע.... (וזאת רק לפי מה שרשמת בפוסט השני) וסתם זורק דברים באוויר


אני מציע לך לפקוד היום בלילה את הדום, ואני בטוח שתופתע לטובה


(להבא....בוא נגיב על דברים שיש לנו עליהם ידע)


מה הלחץ אלי ?

לצערי כמעט ואין די ג'יי ישראלי שמנגן במועדונים הידועים לנו אשר שווה שאני יוציא מכיסי תרי זוזיי...

אז אני מכליל...

אם אני טועה אני אשמח !

cluBBer
quote:
Originally posted by markfeldman
מה הלחץ אלי ?

לצערי כמעט ואין די ג'יי ישראלי שמנגן במועדונים הידועים לנו אשר שווה שאני יוציא מכיסי תרי זוזיי...

אז אני מכליל...

אם אני טועה אני אשמח !


יש מעטים מאד
הוא אחד מהם

quote:
גם כן עוד אחד עם דעות קדומות ובורות


איך זה קשור , תסביר אם לא קשה
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by m0sh
אז מה שאתה אומר לי זה שאורן לא יוצא ביום שישי כי יש מגן ביום ראשון?
:stongue:


אחי
תקרא את ההודעה לפני שאתה מגיב
איפה הוא כתב אם אני יוצא או לא?

חוצמזה, לידעתך, אני כן יוצא. אני פשוט לא יוצא למועדון כדי שאני אוכל לקום מוקדם (יחסית), להגיע למשמרת בוקר מחר בלי להיראות כמו זומבי, ושבכל זאת אני אשאר עירני מספיק כדי ללמוד.

ואגב, אני בכלל לא לוקח אותך קשה
אני פשוט מסביר לך את המצב, זה הכל....

ובקשר לסיכומים, לא תודה. יש לי יותר מדי סיכומים גם ככה...... :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement