return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
להביא את גבריאל ודרזדן לארץ!!!
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
חברים
אני מבקש ממכם תעשו מצווה לכולנו
לכו לאתר נקסט
www.nxt.co.il
למעלה תכנסו לפורומים
תכתבו הודעה תמיכה בבואם של גבריאל ודרזדן לארץ

אם תהיה להם הצפה של איזה 10 תגובות לזה אני לא חושב שהם יוכלו להשאר עוד אדישים

הקיץ הזה אני רוצה לראות אותם פה!!!!
יאללה... הכוח בידינו
אני יודע שמארק וגיל (בלו דראגון) נמצאים בפורום שם לעיתים קרובות
חברים תכנסו חד פעמית תבקשו שגבריאל ודרזדן יבואו ותבורכו
זה חייב לקרות!!!
yaman
יאללה קוסמיק רק בשבילך אני מצביע
Sm0keMachine
ראסמי זה חובה להביא אותם!

אבל תשמע..
כמה שאני מת עליהם, עדיין לדעתי יש להם מה לשפר בעבודתם כדיג'יים..
הסטים שלהם לא תמיד 100 אחוז מקצועיים והם עושים מידי פעם פאשלות מביכות!
אבל עדיין, בגלל שהם תמיד משלבים קטעים שלהם שלא יצאו זה יהיה מאוד מעניין לשמוע אותם.. :cool:
YoraY
החברה האלה כל כך מקצועייים זה לא מילה


01_annie_lennox-pavement_cracks_gabriel_and_dresden_club_mix-nvs.mp3



אני והטראקים הרגועים האלה בדרך כלל לא הולכים ביחד אבל זה אחד ממש איכות
coby
אם יביאו אותם נקסט זה במילא יהיה לקשישים ולא נוכל להיכנס אז מזה משנה
:(
Segev
quote:
Originally posted by coby
אם יביאו אותם נקסט זה במילא יהיה לקשישים ולא נוכל להיכנס אז מזה משנה
:(

דוגרי...
Eitan E
אני חושב שאם המסיבה תהיה לבני 22+ אז בטוח כל מי שיש לו 20 יוכל להיכנס זה נכון שגבריאל ודרזדן לא דיג'אים מהרמה הראשונה אבל הם ללא ספק כן בתחום מבחינת יוצרים
אני מת להיות במסיבה ואני גם ינדנד לנקסט שיביאו אותם רק לצערי זה לא יקרה כי הם לא מפורסמים מספיק כמו ארמין ושות' ולא יהיה ביקוש מספיק והמארגנים יפחדו לעשות אירוע שבו הם יפסידו
:(
Sniper
טוב אני כותב עכשיו הודעת תמיכה




*edit*

קיצר אין לי כח להרשם
Scorchio
quote:
Originally posted by coby
אם יביאו אותם נקסט זה במילא יהיה לקשישים ולא נוכל להיכנס אז מזה משנה
:(


בדיוק באתי להגיד את זה
markfeldman
אילן יקירי,

אנחנו איתך !

בכל אופן, עד גבריאל ודרזדן נתענג על צלילי פרי או'ניל הלא פחות תותח...

electrohit
לא יביאו אותם גם ככה...
זה שיקול כלכלי גם..
וזה לא יוצא להם שווה...
הם לא כזה מוכרים לאנשים הפשוטים בישראל..
markfeldman
quote:
לא יביאו אותם גם ככה...
זה שיקול כלכלי גם..
וזה לא יוצא להם שווה...
הם לא כזה מוכרים לאנשים הפשוטים בישראל..


א. כל מה שתביא ל"סטיספקשין" יתקבל בברכה.
ב. מי ישמע כאילו כל אומני הברייק והראפ שמביאים לארץ מוכרים...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement