return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Spammers (pg. 2)
View this Thread in Original format
emre
Is DJ Lex dan ooit gebanned voor zijn (200 posts op 1 dag)spamactie ..??
TranceFool
quote:
Originally posted by emre
Is DJ Lex dan ooit gebanned voor zijn (200 posts op 1 dag)spamactie ..??

Nee, hij was toen bijna weggepest :D
Niemand nam Lex serieus, hij werd in de zeik genomen enz. enz. hij zat volgens mij met zware minderwaardigheidscomplexen, maar uiteindelijk is alles nog goed gekomen :p
Dj Lex
quote:
Originally posted by TranceFool
Nee, hij was toen bijna weggepest :D
Niemand nam Lex serieus, hij werd in de zeik genomen enz. enz. hij zat volgens mij met zware minderwaardigheidscomplexen, maar uiteindelijk is alles nog goed gekomen :p


Op de minderwaardigheidscomplexen na klopt deze samenvatting wel ja :D
Kwam natuurlijk ook omdat Blik lekker meedeed en die was toen ook al mod :cool:
Valhalla
+1 :o
Tim81
Ik ga heerlijk een lang weekend van mijn welverdiende rust genieten ;) Dinsdag ben ik weer terug, dus tot die tijd geen teken van leven van mijn kant :tongue2
Miss Proximus
ga je een paar dagen weg!! maar dan is er niemand meer om de boel tijdelijk vol te spammen :D

Lex, ja wat een situatie was dat zeg :D Vooral vervelend dat je er pas zo laat achter komt hoe cool iemand kan zijn. maar toen we daarachter kwamen is het spammer pesten over het algemeen wel minder geworden. je weet nooit of je next best friend ertussen zit whahahah :D

ik verveel me opeens niet meer op de stage want moet een TERING hoop extra werk doen voor m'n project. gevolg is wel dat ik me afsluit en m'n collega's gewoon op meoten zouten. IK help ze niet meer :)

Leuk die stages!!! Nog 4 weken!!!!!! WOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

+0.5
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ga je een paar dagen weg!! maar dan is er niemand meer om de boel tijdelijk vol te spammen :D

Lex, ja wat een situatie was dat zeg :D Vooral vervelend dat je er pas zo laat achter komt hoe cool iemand kan zijn. maar toen we daarachter kwamen is het spammer pesten over het algemeen wel minder geworden. je weet nooit of je next best friend ertussen zit whahahah :D

ik verveel me opeens niet meer op de stage want moet een TERING hoop extra werk doen voor m'n project. gevolg is wel dat ik me afsluit en m'n collega's gewoon op meoten zouten. IK help ze niet meer :)

Leuk die stages!!! Nog 4 weken!!!!!! WOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

+0.5


Josti, jij komt toch ook wel naar de Pre-awakenings BBQ?????
Miss Proximus
Ik heb nog geen officiële uitnodiging gehad. Is dit weer zo'n ICQ besluit ofzo? Wie komen er dan?
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik heb nog geen officiële uitnodiging gehad. Is dit weer zo'n ICQ besluit ofzo? Wie komen er dan?


Moet ik een uitnodiging in 3voud sturen? Tuurlijk ben je uitgenodigt, niet zeiken ja!! :whip: :whip: :whip:

Geen icq besluit , ICQ gebruikt niemand meer :D

Tim droeg het mij op, om te BBQ-en. Dan moet het maar he ;)
Wie er komen? Ik hoop op/denk: Optimus, NewWave, Anke, BasD, Harmen, TotalWoot, en maybe Ltheseus en Eye-Riz ook wel, en heeeeeeeeel maybe JP en Beemer.......oh, en Sand Leaper nog.

Verder verwacht ik niemand, maar meer zou leuk zijn natuurlijk!
Jij en die vriendin van je uit Mexico mogen natuuuuurlijk ook komen :D
Miss Proximus
Ok, Afgesproken!

Haal je aub wel pepers en chilies in huis anders heb ik gelijk zo´n cold-turkey gevoel :D

En Sol bier!!!!!! hahahaha :D En limoen..en..en..en.....WHAAAAAAAAH HAKKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH :stongue:

Miss Proximus
Wacht ff trouwens!

Ik weet niet precies meer hoe de Nederlandse tradities en gewoontes zijn, maar ik vind de BBQ tijd wel een beetje vreemd.

Als t pre-Awa is dan neem ik aan dat het een ontbijt BBQ wordt?? :nervous: :stongue: Of blijven we de hele voorgaande nacht BBQ-en? In dat geval mag ik de lokale vitamine AHEM handel wel ff een belletje geven :D
Optimus
mja, ik dacht ook dat het om een ontbijt BBQ ging, dacht ook dat ik niet goed geïntegreerd in de Nederlandse cultuur en gebruiken was:stongue: Maar ze willen dus een BBQ de avond ervóór:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement