|
Smakprov någon?
|
View this Thread in Original format
| Producer |
*EDIT - Låten är Uppdaterad*
Nån som vill smaka på min nya låt lite? Satt o jobbade lite inatt...Säg gärna hur den smakar :gsmile:
Hämtas här |
|
|
| sztation |
najsig!!
smakar lite som en sommarbuffé
:) |
|
|
| Producer |
| Haha, va trevligt. Har nyss uppdaterat med bättre kvalitet. |
|
|
| Vizay |
de här låter bra måste jag säga :)
en sak bara, tänk på timingen i låten, t.ex. e introt lite för snabbt avklarat ur mixningssammanhang å breaket kommer aningen tidigt, kan gott dra ut lite på det goda utan att det gör för mycket :)
men rent musikmässigt annars så låter det kanon, du e definitivt på rätt väg måste jag säga :) |
|
|
| Snakebyte |
| OK. Den var längre innan men jag kortade ner den efter att ett par hade sagt att den var lite tråkig. Men jag trixar fortfarande med låten så jag kanske kan fixa till introt lite så den blir mixvänlig. |
|
|
|
|