|
דיסק העשור (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Eitan E |
בשביל להמליץ על רשימת טראקים לדיסק אני צריך לעבור על 60 ג'גה ובחייאת אין לי תחת אבל אם כבר מדברים על דיסקים אז ללא ספק
hybrid - wider angel
אחד הדיסקים הכי טובים ששמעתי
pvd-politics of dancing
אחד האלבומים
וכמובן האלבום הראשון של האומן 17 בתקופה שבה הטראנס פרח |
|
|
| Flotser |
מישהו פה מכיר את
Alexia - Summer Is Crazy
?
איזה שיר ישן וכייפי
:p
וגם נזכרתי שאחד ההרכבים שהכניס אותי בזמנו לכל הקטע של הטראנס זה
Antiloop
עדיין יש לי את
Antiloop-nowhere to hide
טראק מ98 ופאק איזה נוסטלגיות זה עושה לי עכשיו שאני מקשיבבבב
אהההההההההההההההההההההההה
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
אבל היה להם עוד שיר שאהבתי יותר אבל עף לי השם שלו
:p
:D
והערה אחרונה וזהו!!!
אם דיסק העשור - אז חייב להיות שמה מקום ל
Dumonde - Never Look Back
:wtf: |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Flotser
אבל היה להם עוד שיר שאהבתי יותר אבל עף לי השם שלו
|
הכניסו גם אותי
Believeוניראה לי אתה מתכווה ל |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Dr.SuS
אתם יודעים מה
הינה באו אני אתחיל
01 Ofer Nisim - The Rythm
02 Der Drette Raum - Hale Bopp
03 Dj Sakin - Protect Your Mind
04 Dj tiesto - Adagio For Strings
05 Faithless - Insomnia (dj Quicksilver Remix)
06 Fiocco - Afflito
07 Fragma - Toca Me
08 Kim English - Everyday. Hex Hector Mix
09 Paul Oakenfold - Gamemaster
10 Paul Oakenfold - The Prophet
11 Paul Van Dyk - Another Way
12 Push - Strange World [2000 Remake]
13 Southside Spinners - Luvstruck
14 Virtual Zone - Heaven
15 Armin Van Buuren - Kamaya Painters - Far From Over
16 Zombie Nation - Kernkraft 400
17 Kai Tracid - Liquid Skies
18 Eyal Barkan & Yahel - Viagra
את הדיסק הזה לא ניתן להשיג בחנויות
רק במדיה דירקט
1-800-Off-25 |
איך
איך יכולת לשכוח את גוריילה ואת
till i come |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Viber
הכניסו גם אותי
Believeוניראה לי אתה מתכווה ל |
כן!!!!
:wtf:
EDIT:
לא....
התכוונתי ל
In My Mind
:p
ויש עוד שיר אחד ישן ישן שמאוד אהבתי הולך ככה
"My Love Will Sorrround You....
Why don't you Dance With MEEE"
:p :D
ויש גם את
La Cream
שיש להם גם את השיר
You
שממש אהבתי אז
"You! your always on my mind,
forevever in my heart,
i'll never let go..."
די עוד שניה אני מרטיב פה את המקלדת, אני אפסיק
:toothless |
|
|
| Scorchio |
יש כבר דיסק כזה
Paul Oakenfold - Tranceport:
01. The Dream Traveler - Time (Original Mix)
02. Three Drives On A Vinyl - Greece 2000 (Original Mix)
03. Tilt v. Paul Van Dyk - Rendezvous (Quadraphonic Mix)
04. Gus Gus - Purple (Sasha v. The Light Remix)
05. Ascension - Someone (Slacker and Original Vocal Mix)
06. Agnelli And Nelson - El Nino (Matt Darey 12" Mix)
07. Energy 52 - Cafe Del Mar (Three N One Remix)
08. Binary Finary - 1998 (Original Mix/PVD Mix)
09. Paul Van Dyk - Words (Original Mix)
10. Lost Tribe - Gamemaster (Original Mix)
11. Transa - Enervate (Original Mix) |
|
|
| Rising |
קבל כמה תיקונים אחי..
| quote: | Originally posted by Dr.SuS
04 Dj tiesto - Adagio For Strings
|
=Wiliam Orbit - Adagio For Strings
וגם לא נראה לי שאתה מדבר עם הגרסה של טיאסטו משום מה...
אבל אם כבר אז..
Wiliam Orbit - Adagio For Strings (DJ Tiesto Remix)
| quote: | Originally posted by Dr.SuS
09 Paul Oakenfold - Gamemaster
|
=Lost Tribes - Gamemaster
פול אוקנפולד לא נגע ביצירה הזאת
| quote: | Originally posted by Dr.SuS
10 Paul Oakenfold - The Prophet
|
=CJ Bolland - The Prophet
לא גם בזאת הוא לא נגע..
| quote: | Originally posted by Dr.SuS
12 15 Armin Van Buuren - Kamaya Painters - Far From Over
|
=Kamaya Painters - Far From Over
לא ארמין לא נגע ביצירה הזאת..
מאחורי קמאיה פאינטרס.. עומדים טיאסטו ובאנו דה גוי...
(rank 1)
ככה שיש לך פה קטע על ידי אותו אמן במידה והטיאסטו רמיקס למעלה של וויליאם אורביט..
| quote: | Originally posted by Dr.SuS
18 Eyal Barkan & Yahel - Viagra
|
אולי אתה יודע אולי לא ..אבל הקטע שונה לשם-
Voyege..
ואני ממליץ לך בחום
DJ Tiesto Magical Remake..
במידה ואתה לא מכיר..
אורן..
:) |
|
|
| yaman |
אינעל ראבאק איך שכחתי!!!
Gorgeous.dk_presents_DJ_Johan_Gielen
הדיסק הכי בן זוננה ששמעתי עד הלום
01 Dawnseekers - Gothic Dream (original)
02 York - Reachers Of Civilisation (Rank 1 Remix)
03 Southside Spinners - Luvstruck (Johan Gielen Remix)
04 System F - Cry (DotNL mix)
05 Condor II - You can kiss my.. (original)
06 Angelic - It's my turn (original)
07 4 strings - Daytime (Gizeh remix)
08 Allure - No More Tears (Abnea Remix)
09 Gizeh - Orion (original)
10 Cygnus X - Superstring (Rank 1 remix)
11 Marc et Claude - I need your lovin' (Marc et Claude's UFO alarm mix)
12 Abnea - Velvet moods (original)
13 Marco V - Tolerance (original)
14 Taiko - Die Blechtrommel (original)
יא רבנן איזה דיסק
ולא לשכוח את
in trance we trust
הסדרה האגדית הזאת כול דיסק תותח |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Flotser
התכוונתי ל
In My Mind
:p |
ראיתי את הקליפ של זה ב MTV
אם אני זוכר נכון
ולקח לי שבועיים למצוא אותו, זה היה באותה תקופה שרק הצטרפתי לפה..
יאללה איזה קטע נחמד :D |
|
|
| markfeldman |
איזה קטע אדיר ציינת דר' סוס:
FIOCCO - AFFLITO
קטע פשוט ע נ ק ! ! !
מזכיר לי את ימי ת"א העליזים...... |
|
|
| §chop¥ |
מסכים לגביי הדיסק של יוהן חילין...
דיסק באמת בסט.
אבל הדיסק הכי מטורף שנחת על המדפים (בהולנד כמובן) זה ללא ספק
sensation 2003 megamixes.
אין לי מילים לתאר עד כמה הדיסק הזה טוב:rolleyes: |
|
|
| Sniper |
Energy 52 - Cafe Del Mar
אחד הדברים שיותר אהבתי בחיים שלי!!!
ויש גם את
Push - Strange World
שגם זה יהיה חרוט בזיכרון לכל החיים |
|
|
|
|