|
היי כולם חזרתי!
|
View this Thread in Original format
| DJ-BON_v2 |
היי מי שלא זוכר פעם הייתי כותב פה.. אבל ממש ממש מזמן.
קיצר שבתי אליכם
ראיתי שנוספו המון המון אנשים חדשים, אז שלום! |
|
|
| Sm0keMachine |
האמת אני לא זוכר אותך..:rolleyes:
אבל שיהיה..
welcome back |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
האמת אני לא זוכר אותך..:rolleyes:
אבל שיהיה..
welcome back |
זה היה לפני זמנך =)
מתי שהיו פה לאקיסטרייק, ומוש, והיה איזה יובל אחד ואריק שם את ההודעה הראשונה שלו אני זוכר. |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DJ-BON_v2
זה היה לפני זמנך =)
מתי שהיו פה לאקיסטרייק, ומוש, והיה איזה יובל אחד ואריק שם את ההודעה הראשונה שלו אני זוכר. |
לא יכול להיות אחי..
אולי אתה לא זוכר, פעם קראו לי
Trance man
ולידיעתך אני זה שרשם פה את הפוסט הראשון של הפורום!
אני ממייסדי הפורום!
תצדיע לי צעיר..
סתם ;) |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
לא יכול להיות אחי..
אולי אתה לא זוכר, פעם קראו לי
Trance man
ולידיעתך אני זה שרשם פה את הפוסט הראשון של הפורום!
אני ממייסדי הפורום!
תצדיע לי צעיר..
סתם ;) |
Trance man אני זוכר
אני זוכר היו dj-2tall
hell_copter
וכו וכו
התלהבנו מאיזה טראק שבדיוק יצא...... שכחתי איך קוראים לו.... קטע כזה עם פסנתר |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DJ-BON_v2
Trance man אני זוכר
אני זוכר היו dj-2tall
hell_copter
וכו וכו
התלהבנו מאיזה טראק שבדיוק יצא...... שכחתי איך קוראים לו.... קטע כזה עם פסנתר |
ממממ מעניין מה זה היה...
כשתזכר תודיע לי... :cool: |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ממממ מעניין מה זה היה...
כשתזכר תודיע לי... :cool: |
Minimalistix - Close Cover
!! |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DJ-BON_v2
Minimalistix - Close Cover
!! |
אהה איזה נוסטלגיה...
כן אני זוכר שמורן באמת אהב את הטרק הזה..:) |
|
|
| YuVaL |
אוהו!!!!
תראו מי חזר!!!.....
מ'מצב אחשלי?!?
איפה היית כל הזמן הזה?!?.. נחמד שחזרת
הפורום באמת גדל..... המון אנשים חדשים....
;) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
שא-לום
אני זוכר את הניק שלך, אבל לא זוכר שהכרתי אותך........
בכל מקרה, ברוך השב :D |
|
|
| YoraY |
שלום אני לא זוכר אותך אתה לא זוכר אותי אבל אל תדאג אותי אני מעצבן את כולם אז כולם בסופו של דבר זוכרים אותי
:> |
|
|
|
|