return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
היי כולם חזרתי!
View this Thread in Original format
DJ-BON_v2
היי מי שלא זוכר פעם הייתי כותב פה.. אבל ממש ממש מזמן.

קיצר שבתי אליכם
ראיתי שנוספו המון המון אנשים חדשים, אז שלום!
KrazyDJs
ברוך השב
Sm0keMachine
האמת אני לא זוכר אותך..:rolleyes:

אבל שיהיה..
welcome back
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
האמת אני לא זוכר אותך..:rolleyes:

אבל שיהיה..
welcome back


זה היה לפני זמנך =)
מתי שהיו פה לאקיסטרייק, ומוש, והיה איזה יובל אחד ואריק שם את ההודעה הראשונה שלו אני זוכר.
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by DJ-BON_v2
זה היה לפני זמנך =)
מתי שהיו פה לאקיסטרייק, ומוש, והיה איזה יובל אחד ואריק שם את ההודעה הראשונה שלו אני זוכר.


לא יכול להיות אחי..
אולי אתה לא זוכר, פעם קראו לי
Trance man

ולידיעתך אני זה שרשם פה את הפוסט הראשון של הפורום!
אני ממייסדי הפורום!
תצדיע לי צעיר..

סתם ;)
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
לא יכול להיות אחי..
אולי אתה לא זוכר, פעם קראו לי
Trance man

ולידיעתך אני זה שרשם פה את הפוסט הראשון של הפורום!
אני ממייסדי הפורום!
תצדיע לי צעיר..

סתם ;)


Trance man אני זוכר
אני זוכר היו dj-2tall
hell_copter
וכו וכו
התלהבנו מאיזה טראק שבדיוק יצא...... שכחתי איך קוראים לו.... קטע כזה עם פסנתר
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by DJ-BON_v2
Trance man אני זוכר
אני זוכר היו dj-2tall
hell_copter
וכו וכו
התלהבנו מאיזה טראק שבדיוק יצא...... שכחתי איך קוראים לו.... קטע כזה עם פסנתר


ממממ מעניין מה זה היה...

כשתזכר תודיע לי... :cool:
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
ממממ מעניין מה זה היה...

כשתזכר תודיע לי... :cool:


Minimalistix - Close Cover
!!
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by DJ-BON_v2
Minimalistix - Close Cover
!!

אהה איזה נוסטלגיה...

כן אני זוכר שמורן באמת אהב את הטרק הזה..:)
YuVaL
אוהו!!!!

תראו מי חזר!!!.....

מ'מצב אחשלי?!?

איפה היית כל הזמן הזה?!?.. נחמד שחזרת

הפורום באמת גדל..... המון אנשים חדשים....
;)

HyPeRSoNiC
שא-לום
אני זוכר את הניק שלך, אבל לא זוכר שהכרתי אותך........

בכל מקרה, ברוך השב :D
YoraY
שלום אני לא זוכר אותך אתה לא זוכר אותי אבל אל תדאג אותי אני מעצבן את כולם אז כולם בסופו של דבר זוכרים אותי
:>
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement