return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
The O.C. (pg. 2)
View this Thread in Original format
lonne
Bättre än Sopranos och 24? Not likely.... Helt ok serie, men det finns jävligt mycket bättre grejer.

För tillfället är det twinpeaks som gäller! Kanonserie och helt underbara karaktärer. Lynch är helt klart bäst!
mjz
hehe, jo twin peaks är en gammal favorit, är också en stargate sg-1 fan, 8 simple rules kan vara otroligt kul ibland och friends avsnitten går alltid att titta på om och om igen... men scrubs slår ändå allt, bästa som gått på tv sen varan-tv... perfekt att ha med sig på tåget, folk stirrar på en när man sitter och skrattar hysteriskt, men man har ju kul iaf... :D

på tal om gammalt så skulle man ju dra ner alla kids in the hall avsnitt... körde inte ztv dom för väldigt länge sen?
RebeL9
en av de bästa serierna är ju Macahan =)
Smekbar
har iofs inte börjat kolla på the OC än, men har ändå väldigt svårt att tänka mig att det kan slå Scrubs, för det är helt ärligt den ultimata serien... Så sjuuuuukt jävla bra så det inte finns, och dessutom 2 snygga flickor med, alltså Elliot och Danni (Tara Reid, seriöst nog den finaste flickan nånsin typ :D)... ska dock snart ladda hem alla avsnitt av OC o lägga nårra dagar på att titta på de.. :)
St_Andrew
hmm, har hört en del bra om den :)

men aldrig orkat kolla på den, orkar typ aldrig kolla på tv över huvudtaget.. vad handlar den ens om?
dbl
quote:
Originally posted by St_Andrew
hmm, har hört en del bra om den :)

men aldrig orkat kolla på den, orkar typ aldrig kolla på tv över huvudtaget.. vad handlar den ens om?

det e la typ Dawsons Creek i Orange County
hustler
Svårt att säga varför man har fastnat för just den här.

När första säsongen av 24 gick sa jag samma sak. Ni vad vad de säger, man blir blind av kärlek. :)

Vad gäller OZ så har jag inte tittat så mycket om jag ska vara ärlig. Men jag har HÖRT att den ska vara grym :D
ScuL
egentligen gillar jag inga serier alls :toothless (även friends suger :D)

quote:
Originally posted by Dioxys
själv är jag ganska så besatt i cky gängens serier :D

jajamensan de är egentligen filmer o inte serier :p
sjukt rolig dock hehe :)
jofawe
jag tycker Reno911 är bättre å roligare :)
Ravesquad
Har oxå hört att den typ anses som en av de bästa amerikanska serierna nånsin..

Konstigt. För den har verkligen ingenting. Karaktärerna suger, skådespelarna suger, fotot suger, intrigen suger. Ungefär lika förutsägbar som lilla huset på prärien. Trist att den fått sån bra kritik om det är sånt här man ska förvänta sig i framtiden.. till och med glamour är ju bättre..

Twin Peaks, Macahans, Sopranos o 24 står i en klass för sig..

Visste ni att Tara Reid är en gammal crackpundare o porrskådis? för övrigt e hon 32:eyes:

Kongo_kim
quote:
Originally posted by Ravesquad

Visste ni att Tara Reid är en gammal crackpundare o porrskådis? för övrigt e hon 32:eyes:

gammal och crackpundare ja men vad menar du med porrskådis?
Dioxys
quote:
Originally posted by Ravesquad

Det visste jag INTE :eyespop: det bevisar väl bara att man kan komma undan med nästan vad som helst, om man är tillräckligt snygg :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement