|
כמה אנשים נכנסים בדום בממוצע בימי חמישי??
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
לא יודע...... הרבה...
אבל זה תלוי.......
כי אם אתה חותך אותם לחתיכות - אפשר לדחוס יותר
:wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Sm0keMachine |
למה אתה שואל ?
:conf: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
לא יודע...... הרבה...
אבל זה תלוי.......
כי אם אתה חותך אותם לחתיכות - אפשר לדחוס יותר
:wtf: :wtf: :wtf: |
:D:D:D...חחחחחחח...אחי קרעת אותי עכשיו |
|
|
| yaman |
בטח הוא מהאלה שרוצים לעשות חישובים כדי לבדוק כמה הדום מרוויח למסיבה ואולי לשקול לפתוח מועדון בתל אביב
אז ככה:
בוא נגיד נכנסים 600 למסיבה |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by yaman
בטח הוא מהאלה שרוצים לעשות חישובים כדי לבדוק כמה הדום מרוויח למסיבה ואולי לשקול לפתוח מועדון בתל אביב
אז ככה:
בוא נגיד נכנסים 600 למסיבה |
הרבה יותר.. |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by yaman
בטח הוא מהאלה שרוצים לעשות חישובים כדי לבדוק כמה הדום מרוויח למסיבה ואולי לשקול לפתוח מועדון בתל אביב
אז ככה:
בוא נגיד נכנסים 600 למסיבה |
הרבה הרבה יותר
מינימום 1000 |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by lklk2
0... |
אז הנה קיבלת תשובה |
|
|
| Black-Dragon |
הדום יכול להכיל עד 1200 איש
פחות או יותר
יש גם רחבה חיצונית |
|
|
|
|