return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
כמה אנשים נכנסים בדום בממוצע בימי חמישי??
View this Thread in Original format
lklk2
??
HyPeRSoNiC
לא יודע...... הרבה...
אבל זה תלוי.......
כי אם אתה חותך אותם לחתיכות - אפשר לדחוס יותר
:wtf: :wtf: :wtf:
Sm0keMachine
למה אתה שואל ?
:conf:
taltul
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
לא יודע...... הרבה...
אבל זה תלוי.......
כי אם אתה חותך אותם לחתיכות - אפשר לדחוס יותר
:wtf: :wtf: :wtf:

:D:D:D...חחחחחחח...אחי קרעת אותי עכשיו
coby
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
yaman
בטח הוא מהאלה שרוצים לעשות חישובים כדי לבדוק כמה הדום מרוויח למסיבה ואולי לשקול לפתוח מועדון בתל אביב

אז ככה:

בוא נגיד נכנסים 600 למסיבה
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by yaman
בטח הוא מהאלה שרוצים לעשות חישובים כדי לבדוק כמה הדום מרוויח למסיבה ואולי לשקול לפתוח מועדון בתל אביב

אז ככה:

בוא נגיד נכנסים 600 למסיבה


הרבה יותר..
lklk2
0...
Sniper
quote:
Originally posted by yaman
בטח הוא מהאלה שרוצים לעשות חישובים כדי לבדוק כמה הדום מרוויח למסיבה ואולי לשקול לפתוח מועדון בתל אביב

אז ככה:

בוא נגיד נכנסים 600 למסיבה


הרבה הרבה יותר
מינימום 1000
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by lklk2
0...


אז הנה קיבלת תשובה

Black-Dragon
הדום יכול להכיל עד 1200 איש
פחות או יותר
יש גם רחבה חיצונית
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement