|
Humanoid D&B - חובה לצפות!
|
View this Thread in Original format
| Q-PiXeL |
מגניב!! :)
היה את זה לפני כמה ימים באקזיט
וגם עוד סרטון כזה שמנגנים על גיטרה בעזרת בלנדר איזשהי מנגינה מפורסמת...
זה היה בכלל ענק! |
|
|
| yonih |
נראה לי שגם אם אני הייתי לוקח אקסטות הייתי מסוגל....
;) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| אני עושה יותר טוב :rolleyes: |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אני עושה יותר טוב :rolleyes: |
אז יאללה בוא נפתח באסטה ברחוב שיהיה חצי חצי
אתה מנגן אני לוקח כסף מה אתה אומר עשינו עסק
:D |
|
|
|
|