return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
זה שונה מטראק הכי טוב
View this Thread in Original format
Dr.SuS
קודם כל, אני צריך את המידע הזה לכמה דברים בלי קשר ואני אשמח אם תעזרו לי
קראתי את הת'רדים הקודמים, זה לא אותו הדבר
אנשים נתקלים בנוסטלגיות טובות כשהם מחשפים
ולא שולפים מהשרבול את הטראק שהכי עשה להם את זה בזמן האחרון
מג'יק ג'רני זה טראק יחסית חדש
מה עם איזה טראק מ97-98...
מבין?

אגב
אם מישהו רוצה לראות קליף תלת מימדי של
Tiesto Magik Journy
אני אשמח לשלוח לו בדרך זו או אחררת
בשביל מה עשיתי את זה, אם לא בשביל ההנאה....
YoraY
אח שלי דומני שטעות קלה נפלה בידיך ולחצת על
פתיחת טרד חדש
במקום
הוספת פוסט חדש


חח לא נורא.. :)
YoraY
אח שלי דומני שטעות קלה נפלה בידיך ולחצת על
פתיחת טרד חדש
במקום
הוספת פוסט חדש


חח לא נורא.. :)
קורה..
YoraY
אח שלי דומני שטעות קלה נפלה בידיך ולחצת על
פתיחת טרד חדש
במקום
הוספת פוסט חדש


חח לא נורא.. :)
קורה..
Eitan E
quote:
Originally posted by YoraY
אח שלי דומני שטעות קלה נפלה בידיך ולחצת על
פתיחת טרד חדש
במקום
הוספת פוסט חדש


חח לא נורא.. :)
קורה..

אח שלו רצית להודיע לו על טעות אבל במקום זה דפקת ספאם עצבני של 3 פוסטים;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement