return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Laptop
View this Thread in Original format
St_Andrew
Hade tänkt att köpa en laptop eftersom jag ska flytta till kanada i höst. undrar om nån har någe bra tips på vad man ska köpa för nån :)

har kollat lite på acers o så, dom verkar najs, nån som har nån erfarenhet?

vilka är billigast? vilka har bäst kvalité? prestanda? etc.

widescreen bärbara är najs btw :toocool:

vet inte exakt hur mkt jag vill lägga ut på datorn, men i klassen 10-15 tusen kanske... (mina föräldrar betalar 75% :p)
OracaZ
Acer`s billiga är inga bra har jag hört.. acer travelmate är däremot nice.. du kanske ska köpa en med centrion-cpu? =) jag ska oxo köpa laptop faktiskt =)
Funfrock
Se till att köpa en som verkligen är bärbar. Tycker för många inriktar sig mot datorkraften istället för storleken.
jofawe
Acer är sjyssta .. men dyra.
Compaqs nya är jävligt bra faktist.. dock dyra
Dell är bra (min funkar stabilt ;)) och billiga
Fujisu finns ju med

ja det finns en uppsjö av bärbara..
mjz
har en dell latitude d500, väger 2 kilo vilket är rätt lagom, och duger till det mesta... fick den genom jobbet, kostade typ 10 lapp tror jag, med dagen efter service i 3 år och allt det där...

kan jag varm rekommendera, har med mig den i stort sett överallt... :)
P4z!
jag har en acer travelmate och den fungerar finemang! De enda nackdelarna är väl att jag köpte min med 256 mb ram (går ju att fixa mer) och fläkten kan låta rätt högt ibland, men bortsett från det så kan jag rekommendera den varmt!
Xplorer76
quote:
Originally posted by St_Andrew
Hade tänkt att köpa en laptop eftersom jag ska flytta till kanada i höst. undrar om nån har någe bra tips på vad man ska köpa för nån :)

har kollat lite på acers o så, dom verkar najs, nån som har nån erfarenhet?

vilka är billigast? vilka har bäst kvalité? prestanda? etc.

widescreen bärbara är najs btw :toocool:

vet inte exakt hur mkt jag vill lägga ut på datorn, men i klassen 10-15 tusen kanske... (mina föräldrar betalar 75% :p)


Hör av dig till mig, jobbar med att sälja bärbara och datasystem överhuvudtaget... fixar bra pris till dig...

08-555 111 58 nummret till mitt jobb fråga efter Emil!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement