|
[28.08.04] Decibel Outdoor - Rotterdam
|
View this Thread in Original format
| ScuL |

Vart?
Rekreationsområde Binnenmaas, 25km söderöst om Rotterdam.
När?
den 28 augusti 2004
kl 21.00 - 07.00
Biljetter?
€ 42,75 - biljetförsäljningen har börjat den 15. maj.
Besökare?
ungefär 20.000
Linan?
HARSTYLE / Seismic records
DEEPACK 
DANIELE MONDELLO 
BEHOLDER & BALISTIC 
LADY TOM 
ZANY 
MAX B GRANT 
GIZMO 
SHOWTEK LIVE 
PROPHET VS TECHNOBOY /
Hosted by MC RUFFIAN 
HARDTRANCE / OXA
COSMIC GATE 
DAVE 202 
MARCEL WOODS 
LUCA ANTOLINI 
NOISE 
FRANCOIS 
ABEL RAMOS 
DUMONDE 
Hosted by MC MIGHTY MIKE 
EARLY RAVE / back2school
RUFFNECK 
DIGITAL BOY 
DANA 
PANIC 
GIJS 
DARKRAVER 
STANTON 
ROB 
Hosted by MC JOE 
TRANCE / Gesture
RANK 1 
TATANA 
MISJA HELSLOOT
DON DIABLO 
MIIKA KUISMA LIVE 
SIGNUM 
RONALD VAN GELDEREN 
ABOVE AND BEYOND 
Hosted by MC LITTLE MIKE 
TECHNO / EC records
TAKKYU ISHINO 
JOEL MULL 
MICHEL DE HEY 
COMING SOON LIVE 
AGORIA 
JAY SAMUEL 
SECRET CINEMA LIVE 
HENRIK B 
Hosted by PAUL T  |
|
|
| ScuL |
HARDCORE / Offensive records
PAUL ELSTAK 
TOMMYKNOCKER 
ANGERFIST LIVE 
CATSCAN 
CLAUDIO LANCINHOUSE 
VIPER 
MISS FLOWER 
EVIL ACTIVITIES LIVE 
DARKVIZION 
VINCE 
NEOPHYTE 
Hosted by MC SYCO 
JUMPSTYLE / Jumper records
DA BOY TOMMY 
YVES 
GREG C 
STEVE DEXTER VS NIGEL HAWKS 
HS 
ZERO GI 
FURAX 
YOERI 
TEKNO WARRIORS 
Hosted by DA RICK 
----------
nu är det bara 96 euro att flyga till Rotterdam från Skavsta airport. lätt val enligt mig :p
o annars kan man lätt kombinera det här med Mysteryland (21.08) samtidigt :D
(delade upp posten i två delar för att TA pallade inte med så många bilder i en tråd :D ) |
|
|
| jeremy1984 |
| ScuL...Tar du illa upp om jag säger att jag hatar dig? :p |
|
|
| SWE_TRANCE |
bah, ScuL ur devil:toothless
Men du, se till att fixa in lite psytrance på golven i NL....det är på tiden :p |
|
|
| ScuL |
psytrance o goa existerar nästan inte här :toothless
f.ö.
jag tänkte det var interessant att se några svenskar på linan. det händer inte så ofta här nere. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by ScuL
psytrance o goa existerar nästan inte här :toothless
f.ö.
jag tänkte det var interessant att se några svenskar på linan. det händer inte så ofta här nere. |
javet, det är ju därför du ska fixa det!
Alltid kul att det går bra för svenskar...hejja Sverige :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
javet, det är ju därför du ska fixa det!
Alltid kul att det går bra för svenskar...hejja Sverige :D |
mja.. men min koll på psytrance är även värre än min koll på rovfåglar i Kilibajakans djungel typ :nervous:
det går inte riktigt att introducera nya stil här nu, det finns för mkt konkurrens. desvärre är det så att Holländare gillar musiken av det hårdare slaget bättre nuförtiden. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by ScuL
mja.. men min koll på psytrance är även värre än min koll på rovfåglar i Kilibajakans djungel typ :nervous:
det går inte riktigt att introducera nya stil här nu, det finns för mkt konkurrens. desvärre är det så att Holländare gillar musiken av det hårdare slaget bättre nuförtiden. |
Kan ju lova att om alla "gabbers" får höra nåt bättre, så skiter dom i vad dom gillat tidigare ;) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Kan ju lova att om alla "gabbers" får höra nåt bättre, så skiter dom i vad dom gillat tidigare ;) |
Tror inte det.. de är rätt die hard.. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by ScuL
Tror inte det.. de är rätt die hard.. |
Kan tro det, dom ser ju iaf sådana ut :) :p
Gonatt! |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag tänkte det var interessant att se några svenskar på linan. det händer inte så ofta här nere. |
speciellt najs när de e typ de grymmaste svenskarna (Joel Mull o Henrik B e ju sjuuuukt feta...) hade nog lätt velat se dem, men tänker inte lägga 1500kr på det.. :P |
|
|
| RebeL9 |
håller med Swe_Trance: MER PSYTRANCE TILL HOLLAND!
Trist att se att stora fester arrangeras utan att man valt att representera psytrance. Och tro mig att om holländarna får smaka på lite tung psytrance så lär de glömma allt vad hardcore heter =) |
|
|
|
|