return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
mixaaminen
View this Thread in Original format
skip
beatmatchaus onnistuu jo, vaikkakin hitaasti, mutta pehmeän "transition(?!?!)" tekeminen tökkii! jokseenkin! vaikka mitä ja kaikkia eq namiskoita vääntelisi, niin ei kuulosta tarpeeksi hyvältä! onko tähän tai vaikka ihan mihin muuhunkin tahansa mixaamiseen muilla jotain yleispäteviä vinkkejä?!
diffas
No eipä se omaan korvaan tarvikkaan hyvältä aina kuullostaa.
Smoothit vaihdot oppii ajan kanssa. Pitää löytää ns. toisiinsa
sopivat raidat. Sama sävel. Pitkä alku on plussaa myöskin, jossa
voi pari minuuttia vaik vääntää nappuloita ja tuoda seuraavaa
raitaa sisään.

Tuodessa seuraavaa raitaa sisään voi tulevasta raidasta vähentää
esim. hi/mid/low taajuuksia ja pikku hiljaa lisätä niitä, samalla
edellisesta raidasta vähentämällä samoja taajuuksia. Tietty kanava
liu'ut toimivat samallalailla, toista hitaasti sisään ja toista
ulos (tämäkin riippuu mikserist mikä on potikan käyrä).

nojooh. semmoista. :) ton jo varmaan tiesitkin.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement