|
Voor de Picotto-liefhebbers... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
O M F G
en wat nou als Andreas (Antiphus) moet draaien op TE!!!!!!!! aaaaaaaaaa!!!!!!!!!! we hadden gelukkig al wel besloten dat we niet naar TE zouden gaan als hij niet mag draaien, dus dan is het sowieso HEMKADEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!
ennu....anders moeten we maar ff een auto charteren :)
omg.....................OMG!!!!!!! En dan wordt het 2 x King MAURO in 1 FOKKING week!!!!!!!!!!!!!!!!!! wooooooooooooooooooooohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo wooooooooooooooooooooohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :eyes: :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
O M F G
omg.....................OMG!!!!!!! En dan wordt het 2 x King MAURO in 1 FOKKING week!!!!!!!!!!!!!!!!!! wooooooooooooooooooooohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo wooooooooooooooooooooohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :eyes: :D :D :D :D :D :D :D :D |
En wanneer is die andere!!!!
BTW, TE gaat wel voor. Ik moet nml ook aan m'n vrienden denken. Dat is nml een welkom-terug-feestje van een vriend van me. En die vindt Trance nu eenmaal beter. Dus TE voor mij.... |
|
|
| M5 |
volgende GROTE TA meeting : HEMKADE 48 TE ZAANDAM!!!!
en ineens is bij mij de behoefte verdwenen om naar Trance Energy te gaan.....vreemd ;)
/me is erg benieuwd waar miss proxy mauro voor de tweede keer gaat zien.... |
|
|
| Miss Proximus |
| Gatecrasher @ the NEC, Birmingham :) goed hè? :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Gatecrasher @ the NEC, Birmingham :) goed hè? :) |
Mag ik mee, lieve, lieve Josta |
|
|
| Bellie |
Naja wij hebben maar besloten om toch met zn allen naar Trance Energy te gaan aangezien Mario Piu ook kan knallen.En die wil ik ook eigenlik wel es live zien.Mauro komt vast nog wel dit jaar in NL.Ze zeiden bij qlimax dat dit ook voorlopig zijn laatste optreden zou zijn.Niet dus....
GREETZ!! |
|
|
| Miss Proximus |
| homo :p (geintjuh dus) |
|
|
| pipi |
Voor de liefhebbers:
Gevonden op www.dancelinx.com.....
Club «O» Den Haag heeft de komende maanden een aantal grote internationale DJ`s weten vast te leggen. De volgende heren zullen plaats nemen achter de draaitafels:
6/10 : XPRESS 2 (UK)
20/10: MAURO PICOTTO
10/11: PAUL VAN DYK, REMY
8/12: CARL COX
Meer informatie vind je op de «O» website
Picotto komt de 20e dus ook naar de << O >>! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by pipi
Voor de liefhebbers:
10/11: PAUL VAN DYK, REMY
|
AaaaaaaaaaaaaaaaaA!! :) beter...wie zit er 10/11 in de O?? jaja..Miss Proximus (ik had beter Miss For an Angel kunne heten :D) |
|
|
| Bellie |
HOLY F*CK!!
Het was dus gelul dat ie waarschijnlijk voor het laatst draaide in NL na Qlimax.BRRRUUUT!!Ik hoop dat ie iig meer komt.
GEEETZ!! |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by raoel
Dat noemt men ouwe koeien uit de sloot halen :cool:
En trouwens Akira komt hier ook nooit meer he???
|
Hehehe,...nou ja nooit komen is ook wel weer erg overdreven maar ik ben er inderdaad niet meer al te vaak druk druk druk met stage,sporten etc...
Maar ja de sets uit de hemkade worden inderdaaad echt nooit gereleased...wel erg jammer want meestal draaien de dj's daar flink stevig door :D
en dat ze op qlimax zeggen dat ie voor een lange tijd niet meer zou komen is gewoon een reclame stuntje om te zorgen dat er veel mensen komen ze hebben niks voor niks banden met ID&T hehehe ;) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Akira
en dat ze op qlimax zeggen dat ie voor een lange tijd niet meer zou komen is gewoon een reclame stuntje om te zorgen dat er veel mensen komen ze hebben niks voor niks banden met ID&T hehehe ;) |
haha, ja...;) de id&t marketinstrategie ;) hehe :p |
|
|
|
|