return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הפאדיחה של החיים
View this Thread in Original format
nesher
סתם רציתי לשתף אתכם במשהו שקרה לפני הרבה הרבה זמן
פאדיחה עצבנית
עכשיו נזכרתי בזה
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=28523
קבלו, מי שלא מבין, טוב נו , הרוב יבינו
ביי
eXeTik
O_o O_O o_O ?!
Ron_Shtren
האאאאא אחי??? מה פאדיחה...?
KrazyDJs
תסביר לי
Gil Shwarts
אם הבנתי נכון
הוא כאילו ביקש שייתנו לו ת'שם של הטראק של פלסטיק אנג'ל כדי שהוא יוכל להוריד אותו...
ופלסטיק אנג'ל בעצמו ענה לו :)
Sm0keMachine
חחחחחחחחחח איזה קטע...

זה היה מצחיק :eyes: :D :cool: :haha:
arik
האמת שזה די משעשע
HyPeRSoNiC
חחחחחחחח
נחמד, נחמד..... :)
Narcotic Mind
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
איזה קרוע

מזל שלא כתבת
plastic angel sux
KrazyDJs
הורדתי היום קטע בהאב
מאיזה אחד ישראלי בשם
Plastic Angel

כמה דקות אחרי שראיתי את הת'רד הזה...

צירוף מקרים ?
i think not
:D

Scorchio
חחחחחחחחחחח גדול
eXeTik
חחחחחחחחחחחחחחח
טוב שזה לא היה לפני שנים, מה נזכרת בזה עכשיו?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement