|
Armin van Buuren exclusive!
|
View this Thread in Original format
| westflake |
Gasten even iets leuks:
Van de site www.ikwilgratisbellen.nl:
====
Armin van Buuren exclusive!
Met trots presenteren wij in samenwerking met DJ Armin van Buuren en
United Recordings:
Wij geven 2 Armin van Buuren exclusive pakketten weg. Iedereen die een abonnement afsluit in de periode 5 september tot 15 november maakt automatisch kans om een Armin van Buuren Exclusive pakket te winnen !
Kijk voor meer info op onze website: http://www.ikwilgratisbellen.nl
Armin van Buuren exclusive!
======= |
|
|
| Dj Lex |
Hoehoe helemaal te gek, jammer dat ik al maandelijks 3 uurtjes krijg
:D:D:D:D:D |
|
|
| westflake |
| Ja, kicken he!!! Ik heb een abo uitgeprint vanavond en doe die morgen op de bus. Ik zit in de race voor the ARMIN VAN BUUREN EXCLUSIVE!!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
OK, leuk al die lokkertjes. Dat kost ze dus geen drol zoiets, wel een leuke poster vvor op de muur.
 |
|
|
|
|