|
Poll: Bij welke bank heb jij een rekening?
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
ja, ik was gewoon nieuwsgierig.
Bj welke bank je dus een rekening heb:D:D:D
betaalrekeningen enzo dus, geen spaarrekening van Spaarbeleg of die :D:D:D |
|
|
| -=WVG=- |
Hm ja... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Rabobank he...kwaliteit :) |
|
|
| Eye-Riz |
de keren dat ik geld heb, valt het door mijn hand, vanwege dat ellendige grote gat in mijn hand....
aan een bank heb ik dus niets :D :D :D daar sta ik alleen maar rood... En die sok? Die heeft net zulke grote gaten als mijn hand... |
|
|
| Dj Lex |
| Rabobank en de Postbank |
|
|
| Blik |
| de postbank, en vast nog wel een rekening voor m'n studie die mijn ouders ergens hebben staan |
|
|
| raoel |
Mijn god, ut moet nie gekker worden met de threads:rolleyes:
Sorry optimus, maar dit vin ik wel een beetje onzinnige thread.
Dalijk krijgen we het nog over wat we 's morgens eten
Of de lengte van onze jonge heer:D
Maar goed
Ik bij de rabo |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by raoel
Dalijk krijgen we het nog over wat we 's morgens eten
Of de lengte van onze jonge heer:D
|
Ja weet ik, is ook een nutteloze poll, wilde ik ook erbij zetten:D:D:D
maar dan zeggen jullie weer:"Is toch wel leuk om te weten??? Wat is er nou nutteloos aan?":D
Hmmm, geen slecht idee trouwens raoel, een thread over de lengte van e jongeheer of t ontbijt, misschien start ik er morgen eentje hiero:p:p:p |
|
|
| New Wave |
WAT DE NEUK!!!
nou vooruit, Postbank......................moest dit nu echt?........................................maarja......
LATOX |
|
|
| Jukx |
| Ehh..tja... eehhhhh... ja zeer originele thread Optimus!! :) :) |
|
|
| tango |
Ik zit bij F. van Lanschot bankiers :D
Nee effe serieus. 'k heb een rekening bij de ABN en Rabo. Maar loop nu stage bij de ING. Snap je hem nog? :P
Geinige thread trouwens.
grtz,
TNG |
|
|
| moogwai |
Iets een thread :D
Ik sponsor de Rabobank dus...
Kan er ook niks aan doen dat het de enige bank in ons dorpke is |
|
|
|
|