|
שלוש שנים
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
נראה לי בחיים לא פתחתי טרד כזה...
והסיבה היא שאחרי פאקינג 3 שנים עדיין אין לי 1000 הודעות
פז"ם מכובד בהחלט בפורום, עכשיו אני חותם קבע :p
אני אוסיף ואומר שהיה אתמול צחוקים ב
E
הייתי מסטול רצח, היה נחמד לראות את רועי תומר ואריק
ואני לא חוזר יותר בחיים למסיבות בשרון (כן בטח) |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| קבע או מילואים? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
גם אני משוטט פה כבר בסביבות ה 3 שנים ובקושי עברתי את ה 1000
:rolleyes: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
רון!!!!!!!
מה קורה גבר?????????
תיכנס לפה יותר יא נעל!!!!! :D
אולי ככה תסגור 1000 |
|
|
| Hell_Copter |
שלוש שנים כבוד
שיהיה במזל אח שלו
והיית כל כך שיכור אתמול שזה היה משעשע
מה שכן... לא ראיתי את אריק כל הערב
כל פעם ראיתי את חברים שלו ושאלתי אותם איפה הוא והם אמרו לי הלך לאיבוד |
|
|
| eXeTik |
פז"מ מכובד בהחלט
עוד מעט גם אני מגיע למועדון ה-3
מזל טוב :) |
|
|
| Sm0keMachine |
אני יותר פז"מניק :cool:
פששש אני רואה אני היחיד שנרשם בשנת 2000
כבוד :D |
|
|
| Narcotic Mind |
גם צ'וק מ2000
ד"א שימו לב השעה 11 וחצי ואני בבית, למה? אני חולה :p
יש לי חשש למחלת הנשיקה
אני מרגיש חרא כבר הרבה זמן, כל מיני תופעות מעצבנות
קיצור עשיתי היום בדיקות, עוד יומיים שלושה יהיו תשובות |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
גם צ'וק מ2000
ד"א שימו לב השעה 11 וחצי ואני בבית, למה? אני חולה :p
יש לי חשש למחלת הנשיקה
אני מרגיש חרא כבר הרבה זמן, כל מיני תופעות מעצבנות
קיצור עשיתי היום בדיקות, עוד יומיים שלושה יהיו תשובות |
אחי זה בןןןןן זונה..
חבר טוב שלי היה בבית 4 חודשים בגלל מחלת הנשיקה..
תמשוך את זה כמה שיותר.... |
|
|
| Segev |
מזל טוב גבר!!!
מה זה מחלת הנשיקה? |
|
|
|
|