return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שלוש שנים
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
נראה לי בחיים לא פתחתי טרד כזה...
והסיבה היא שאחרי פאקינג 3 שנים עדיין אין לי 1000 הודעות

פז"ם מכובד בהחלט בפורום, עכשיו אני חותם קבע :p

אני אוסיף ואומר שהיה אתמול צחוקים ב
E
הייתי מסטול רצח, היה נחמד לראות את רועי תומר ואריק
ואני לא חוזר יותר בחיים למסיבות בשרון (כן בטח)
KrazyDJs
מזל טוב גבר גבר
DJ-BON_v2
קבע או מילואים?
DJ-Kreing^^
גם אני משוטט פה כבר בסביבות ה 3 שנים ובקושי עברתי את ה 1000
:rolleyes:
HyPeRSoNiC
רון!!!!!!!
מה קורה גבר?????????


תיכנס לפה יותר יא נעל!!!!! :D
אולי ככה תסגור 1000
Hell_Copter
שלוש שנים כבוד
שיהיה במזל אח שלו

והיית כל כך שיכור אתמול שזה היה משעשע

מה שכן... לא ראיתי את אריק כל הערב
כל פעם ראיתי את חברים שלו ושאלתי אותם איפה הוא והם אמרו לי הלך לאיבוד
eXeTik
פז"מ מכובד בהחלט
עוד מעט גם אני מגיע למועדון ה-3
מזל טוב :)
Sm0keMachine
אני יותר פז"מניק :cool:


פששש אני רואה אני היחיד שנרשם בשנת 2000

כבוד :D
Narcotic Mind
גם צ'וק מ2000
ד"א שימו לב השעה 11 וחצי ואני בבית, למה? אני חולה :p

יש לי חשש למחלת הנשיקה
אני מרגיש חרא כבר הרבה זמן, כל מיני תופעות מעצבנות
קיצור עשיתי היום בדיקות, עוד יומיים שלושה יהיו תשובות
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
גם צ'וק מ2000
ד"א שימו לב השעה 11 וחצי ואני בבית, למה? אני חולה :p

יש לי חשש למחלת הנשיקה
אני מרגיש חרא כבר הרבה זמן, כל מיני תופעות מעצבנות
קיצור עשיתי היום בדיקות, עוד יומיים שלושה יהיו תשובות


אחי זה בןןןןן זונה..

חבר טוב שלי היה בבית 4 חודשים בגלל מחלת הנשיקה..

תמשוך את זה כמה שיותר....

Segev
מזל טוב גבר!!!
מה זה מחלת הנשיקה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement