|
מחפש יחצנים חזקים....
|
View this Thread in Original format
| Epi666 |
כיתות י'
ט'
אם אתם חושבים שאתם תותחים רוצים לעבוד
בתנאים רצחניים
אתם מוזמנים לפנות אליי
אני מקים צותת באזור השרון
לעבוד עם הפקה קבועה באמת בתנאים טובים
105586900
זה האי סי קיו
משם נמשיך לטלפון. |
|
|
| Gil Shwarts |
אחי לא חבל שיתלו אותך פה?
חבל מאוד שאתה נכנס סתם לפורום בלי לקרוא את החוקים שלו
עד מחר ההודעה הזו שלך תיעלם, וכנראה שגם ההודעה השנייה ששמת... |
|
|
| Sm0keMachine |
צעיר..
:rolleyes: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
צעיר..
:rolleyes: |
:rolleyes: :D |
|
|
| -CosmicFire- |
אני עכשיו מסיים ט'
ואני מכפר-סבא
ואין לי בעיה לסדר לך מפה אנשים דבר איתי.. |
|
|
| YoraY |
אתה גונב את כל השיחרורים של הקבוצות
מפיץ אותם באתר שלך על שמך
מרמה ומדרדר את כל העולם עם האתר הזה
ועוד עושה על זה כסף עם פירסומים ואפ טי פי בתשלום
מעצבן את כל הסצנה
ואת הפורום...
ואתה מצפה שאנשים יעבדו אצלך?
הייתי שם לך 3 איקסים ביצאת צדיק... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by YoraY
אתה גונב את כל השיחרורים של הקבוצות
מפיץ אותם באתר שלך על שמך
מרמה ומדרדר את כל העולם עם האתר הזה
ועוד עושה על זה כסף עם פירסומים ואפ טי פי בתשלום
מעצבן את כל הסצנה
ואת הפורום...
ואתה מצפה שאנשים יעבדו אצלך?
הייתי שם לך 3 איקסים ביצאת צדיק... |
צודק!
אבל מה הקשר בין ליחצן להורדת שירים? והאתר שהוא מייצג..? |
|
|
| DJ Alex E. |
| אם אתה צריך יחצנים מחיפה אז יש לך אותי... |
|
|
| Epi666 |
אם אתה מחיפה ואתה מסוגל
להביא אנשים למסיבה בשרון אתה באמת מלך בייחצנות |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Rising
צודק!
אבל מה הקשר בין ליחצן להורדת שירים? והאתר שהוא מייצג..? |
הוא התבלבל עם הט'רד עם הזה שפירסם את האתר שלו... |
|
|
|
|