|
Underbar natt
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Obs Glöm inte att denna natten är helt fantastisk när det gäller livemusik..
Tranceairwaves sänder live från Gatecrasher. Just nu spelar Ferry. tyvärr så tillätt inte above&beyond att deras set skulle spelas live :-(
På trancesphere sänds 5 timmar live från usa med Global Dj Broadcast, mummms - med markus schulz bland annat
Klockrent, det tackar man för så här i tentatider! :-) |
|
|
| St_Andrew |
hmm lyssnar på ets, var det inget där? :(
ah ska ändå gå o sova nu snart |
|
|
| CJ InterCity |
| Gatecrasher är skönt. lite väl många ferry-låtar men de är ju bra allihopa så jag klagar inte :p |
|
|
|
|