|
en liten historia
|
View this Thread in Original format
| OracaZ |
såg en sån här ide förut och tyckte det va skön grej =) vi kan ha våran egna här..det ska bli en historia.. reglerna är simpla =) endast 3 ord per gång får man posta.. och man får inte posta direkt efter sin egna.. så jag börjar med dessa 3 ord
Det va engång
så nu ska ni fortsätta =) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by OracaZ
såg en sån här ide förut och tyckte det va skön grej =) vi kan ha våran egna här..det ska bli en historia.. reglerna är simpla =) endast 3 ord per gång får man posta.. och man får inte posta direkt efter sin egna.. så jag börjar med dessa 3 ord
Det va engång
så nu ska ni fortsätta =) |
... sen var det slut, jävligt slut för att aldrig fortsätta! |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Aendy
... sen var det slut, jävligt slut för att aldrig fortsätta! |
:rolleyes:
fast egentligen var den inte slut, för... |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
:rolleyes:
fast egentligen var den inte slut, för... |
...tråden låstes! |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
...tråden låstes! |
men då tog den ju slut ju :p
damn va alla skulle vara tråkiga då... :p |
|
|
| subuddha |
| quote: | Originally posted by OracaZ
Det va engång |
några griniga SWETAs... |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by subuddha
några griniga SWETAs... |
som skulle ta...
(denna leken körde vi förresten på engelska på en jobbarefterfest efter vi hade varit och jobbat på sivans (ena studenthaket här på vxu). Mycket roligare IRL, fast då ska man helst vara 10-15 pers, och alla lite småfulla. Så fort någon tvekar ska denne så klart halsa en klunk öl/cider eller arton). Det var sköjj :) |
|
|
| OracaZ |
| quote: | Originally posted by Aendy
... sen var det slut, jävligt slut för att aldrig fortsätta! |
why? fick du inge kärlek av dina föräldrar? så du kände dig ful? så du blev ful? så du fick dator? och började chatta med andra? så du blev blek? så du fick datakropp? så du fick inte va med på gympan? så du fick inga vänner? så du fick inga tjejer? så du fick aldrig gå på fester? så du är oskuld? så du är sur på samhället? så du tar ut det på min tråd? så du får onda blickar från mig? nejdå skoja.. inga onda blickar.. för jag är för snygg för att bry mig =).. enjoy life!! och säg till dina föräldrar att det inte är deras fel
*KRAM* |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by OracaZ
why? fick du inge kärlek av dina föräldrar? så du kände dig ful? så du blev ful? så du fick dator? och började chatta med andra? så du blev blek? så du fick datakropp? så du fick inte va med på gympan? så du fick inga vänner? så du fick inga tjejer? så du fick aldrig gå på fester? så du är oskuld? så du är sur på samhället? så du tar ut det på min tråd? så du får onda blickar från mig? nejdå skoja.. inga onda blickar.. för jag är för snygg för att bry mig =).. enjoy life!! och säg till dina föräldrar att det inte är deras fel
*KRAM* |
Nära men inte i detta fallet, utan därför att jag har redan varit fjortis... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Aendy
Nära men inte i detta fallet, utan därför att jag har redan varit fjortis... |
hehehehe :) |
|
|
| reveal |
Lägg ner
Personliga påhopp är aldrig välkommet på TA, ta det via pm istället
*stängd* |
|
|
|
|