return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Vilken är er favvo chillout låt?
View this Thread in Original format
Ravesquad
Min är nog utan tvekan Orbital - Halcyon + on + on

läste en bra beskrivning av den här för ett tag sen..
There’s a gentle vent that sounds like a factory sighing, a mayfly whisper of piano, four, five, six notes carried on the draft… and this girl, this most beautiful girl, luminescent and transparent and golden with love, she whispers out to you above the breeze, exhaling bliss across your eyes and face, and you fall in love with her, with her impossible sadness and beauty and her place outside of time..:)
RebeL9
finns många mycket bra chillåtar ;)
jeremy1984
Finns som sagt många bra!
Men den låt som slog mig direkt var "Vibrasphere - Manzanilla".. mycket mysig låt :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by RebeL9
finns många mycket bra chillåtar ;)


Håller med !

En av alla som är riktgt bra tycker jag är Delerium - Silence (Michael Woods)
En annan är Shiller - Das Glockenspiel (Chill out mix)

Inga låtar som är chillout låtar från början men dom e grymt sköna !!! :gsmile:
RebeL9
om ca 2 veckor åker jag till Asien. blir borta ganska länge men innan jag åker så bjuder jag på en present i form av en ny chillmix från mig. tog ett år att samla in låtar till den :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by RebeL9
om ca 2 veckor åker jag till Asien. blir borta ganska länge men innan jag åker så bjuder jag på en present i form av en ny chillmix från mig. tog ett år att samla in låtar till den :D


Uhhh yes ! De vill jag ha :) Så soft
CJ InterCity
Favorit Chillout för tillfället:

Leama - Melodica (ambient mix)

:wtf:
subuddha
som redan sagts så finns det massor.
om jag måste välja en:

Steve May - Open Day (Original Mix)

mest för att det är den jag spelar mest just nu.

quote:
Finns som sagt många bra!
Men den låt som slog mig direkt var "Vibrasphere - Manzanilla".. mycket mysig låt


tack för tipset. hade inte hört denna tidigare. mycket bra.
Cloudburst
finns många...

Kinobe - Slip Into Something More Comfortable

Moby - Play albumet

Tarsis - Broken

Elea - Elea (nrj of love for evelation of aura)

bara några få..
lonne
Finns mkt bra chillout musik, men för att nämna en av mina absoluta favoriter.

Aphex Twin-Alberto Balsam

montana
groove armada - sex & the city theme

denna låt är grovt skön, rekomenderar den djupt
OracaZ
ehumm vibrasphere - san pedro =) är mycket bra.. fast ett av världens bästa intro.. sagt förr säger igen.. är Vibrasphere - Soulwire =) lyssna på den.. helt genialiskt gjord.. ja leama är nice.. både melodica och requim for a dream.. hmm BBE - 7days 1 week (ambient remixen) =) (= =) (= men som sagt finns mängder med bra.. orätvist att peka ut en enda =) om man inte har nått specielt minne/känsla till nån eller bara helt enkelt tycker nån är bättre än resten =)..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement