|
!קצת פרוגרסיב! לא יזיק לכם (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
טלטול מה אתה שרוט ??
הוא אמר שזה משהו יפה שאפשר להתחיל איתו (לווא דווקא בהכרח פרוגרסיב). |
al tidag evanti et kol ma she'neemar - aval hatred hu al progressive or she'kvar esh po democratihia muhletet?... |
|
|
| DJ Alex E. |
אני לא אומר שוויט רומ זה ממש פרוגרסיב,אבל יש משהו בצלילים ובאטמוספרה הכללית שהקטע יוצר שדי דומה לפרוגרסיב
לי זה מזכיר קצת את העבודה של subsky
(בביפיאם יותר נמוך כמובן) |
|
|
| YoraY |
וואלה..... לאדע... אני שומע כבר מספיק זמן מוזיקה אלקטרונית... אם זה
היה משהו שטוב לי הייתי מגלה את זה...
השולץ היחידי שקרץ לי היה
markus_schulz_pres_elevation-somewhere |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אני לא אומר שוויט רומ זה ממש פרוגרסיב,אבל יש משהו בצלילים ובאטמוספרה הכללית שהקטע יוצר שדי דומה לפרוגרסיב |
נו ברור ! איך לא ?
ANDY MOOR אחראי על ההפקה.
| quote: | השולץ היחידי שקרץ לי היה
markus_schulz_pres_elevation-somewhere |
מה ??? יש לו עוד פול הפקות מצויינות ! |
|
|
| Rising |
מהמה מה..אכלתם סרט???
whiteroom - the white room
פרוגרסיב טראנס טהור!!!!!!!!
אין פה וויכוח... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Rising
מהמה מה..אכלתם סרט???
whiteroom - the white room
פרוגרסיב טראנס טהור!!!!!!!!
אין פה וויכוח... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
וויט רום נחשב פרוגרסיב טראנס??
לא פרוגרסיב האוס??
חשבתי פרוגרסיב טראנס זה יותר דברים כמו שטון טי.בי עושה או דיג'יי מונטנה... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Rising
מהמה מה..אכלתם סרט???
whiteroom - the white room
פרוגרסיב טראנס טהור!!!!!!!!
אין פה וויכוח... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
אורן אחי מצטער אבל הפעם מי שאוכל סרטים זה אתה...
זה אפליפטינג טראנס טהור ולא פרוגרסיב...
למי שעדיין לא מבדיל:
MARKUS SHULZ,SULTAN,G-PAL,PERY O'NEIL = פרוגרסיב טראנס
LUKE CHABLE,SASHA,SUBSKY,MATTHEY DECCAY,CRISS MICALI = פרוגרסיב האוס |
|
|
| Flotser |
Infusion
שולט\שולטים
:p |
|
|
| DJ Alex E. |
SULTAN=פרוגרסיב טראנס??
אין סיכוי
זה פרוגרסיב האוס
קח לדוגמא את
portishead - roads (sultan & the greek remix)
ואת
Sultan - Night Visions
זה לגמרי פרוגרסיב האוס! |
|
|
| DJ Alex E. |
| מה שבטוח שוויט רום זה ממש לא אפליפטינג!!אפילו לא קרוב! |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Flotser
Infusion
שולט\שולטים
:p |
פרוגרסיב האוס לפנים!!!! |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
מה שבטוח שוויט רום זה ממש לא אפליפטינג!!אפילו לא קרוב! |
הנה זה בא...
תקשיב בעיקרון כל מה שאתה קורא אפליפטינג/אפיק/מלודי כל זה נקרא פורמלית טראנס...כן סתם טראנס...אז אם אתה אומר לי שזה זה אפיק ולא אפליפטינג אז זה בעצם אותו טראנס...
אבל לא פרוגרסיב זה בטוח...למרות שאנדי מור הוא אחד היוצרים של הטראק זה לא אומר שהסגנון של אותו טראק הינו פרוגרסיב... |
|
|
|
|