|
אהההה כנסו!!! :)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
http://www.arminvanbuuren.com/playlist/episode149
21:00 - 22:00 - Non-stop in the Mix
1. Unknown Artist - Original Distance
2. Deepsky feat Jess - Talk like a stranger (Markus Schulz mix)
3. Tadi & Nv - Indian Hashish
4. Envio - Love Poison
5. Signum - the Time lord (Signum's spectral balance remake)
6. Aalto - Taurine (Anjunabeats)
7. Aerodrome - Curator
8. Katana - In Silence (Txitarro remix) (Spinnin)
9. Stars shine bright (White)
10. Xetro - My addiction (Xetro's saint mix)!!!!!!!!!!!!!
בלאאאאאגןןןןן!!!!! |
|
|
| yaman |
Envio - Love Poison
האמאמא של הבלאגן! |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
10. Xetro - My addiction (Xetro's saint mix)!!!!!!!!!!!!!
|
מזל טוב אחי
פעם ראשונה שלך שם לא? |
|
|
| Eitan E |
מזל טוב יא שוקיסט
לקח לך שבוע וחצי לשים לב לזה
:D |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
בונה שגיא יא תותח זה היה ב
ASOT
או מה?
מזל טוב אחי!
רגע מה שהיה שם זה הגירסא בעיברית או שבסוף מצאת איזה תרגום נחמד? |
|
|
| YuVaL |
LOLLLLLLLLL
4 sh00
שאגי..... מזל"ט... :) |
|
|
| Vortex_SA |
תודה :)
זה טראק שעשיתי לפני איזה חצי שנה... זה אינסטרומנטלי...
yaman
אתה סטלן באמא שלי :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אה וואלה התבלבלתי עם הקטע האחרון שלך
כן זה חזק בטירוף הקטע הזה אני זוכר ששמעתי...
אחלה בחלה |
|
|
| coby |
כעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע !!!!
יפה יפה שאגון !!!!
מזל טוב !!
:) |
|
|
| Flotser |
שגיא !!!!!
בלי צוחק אני ממש מעריץ אותך, ושמח בשבילך.
בלי לפגוע באף אחד, אתה לדעתי הכי מוכשר ומבין פה בפורום,
אל תוותר עוד תגיע רחוק.
:wtf: |
|
|
| Black-Dragon |
אחי מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
:)
אל תשכח מי גידל אותך חח
:)
יצאת מלך |
|
|
| sabi10 |
עכשיו נזכרת ב 149....
מחר יש את 151 כבר.........
;) ;)
תקשיבו מחר ל
Factoria - A Legens Legacy...
הקטע הזה עדיין לא שוחרר...אני מחכה יותר מחצי שנה כבר שהוא ישוחרר, אך לדברי
DAVE = Factoria
הקטע צריך לצאת בקיץ...כנראה בתקופה הקרובה. |
|
|
|
|