|
MUSIKKENS DAG 2004 - Oslo, 5.Juni
|
View this Thread in Original format
| Sand Leaper |
Ikke noe aldersgrense å unnskylde seg med her, så her er det bare å møte opp!
Lineups (stjålet fra PLUR)
Kontraskjæret
1200 - 1230 Pontus (elektronika)
1230 - 1300 Sebastian (breakbeats,house,electro,soul,funk og disco)
1300 - 1330 Marko Soldic (dub/reggae, electro)
1330 - 1400 Omar (åpen klasse)
1405 - 1455 Palace of Pleasure (åpen klasse)
1500 - 1545 Wibutee ( live s)(elektronika/acoustica)
1550 - 1630 Olanski (cutting edge electro,disco house)
1630 - 1715 Bermuda Triangle ( live s)(brekbeat/house)
1720 - 1805 Rob Mello (UK) (bouncy, tung house)
1805 - 1925 g-Ha + Strangfruit + Abstract back-2-back (åpen klasse)
1930 - 2030 Matthew Dekay (HOLLAND), Nils Noa (breakbeat/house)
2035 - 2105 Molomekaniske (gode greier)
2105 - 2135 Stian Molden (house)
2135 - 2215 Non Idols (boblende hypnotecno & rytmisk house)
Universitetsgata - I samarbeid med Kraftverk
11.30 DJ
12.00 In vein
12.30 DJ
13.00 Conetik
13.30 Dark Shark
14.00 Red 7 production
14.30 7rym
15.00 Slalom
15.30 DJ
16.00 Panzerveps
16.30 Kango
17.00 Desperate to impress
17.30 Arildo Dildo
18.00 Snuten
18.30 WTC
19.00 The Machines
19.30 Tore Jazztobakk
20.00 Trulz & Robin
20.30 Dunkel Jon
21.00 X.lover
21.30 DJ
22.00 Safariari
Rosenkrantzgate - I samarbeid med Den kulturelle skolesekken og Raw natural beauties
12.00–15.00 hip hop / Den kulturelle skolesekken
15.00 MADCON
15.20 Winta
15.40 Cam'n A-Lee
15.55 No Shirr Crew
16.05 Appendix
16.15 Baki Bussen
16.25 Christine Dancke
16.35 R.I.S.E Project
16.50 Rippoppers
17.00 Valiente Crew/ Equipo, Naturlig Fjerne, Xavex
17.25 Rat Pack
17.40 Simon Divine
17.50 Andy Boy
18.00 Noelle
18.20 Whimsical
18.30 Kleen Cut
18.50 B.O.S.S.
19.00 Dilsa
19.20 Onkl P & Jaa9
19.35 The Fifty 50 Bunch
19.55 Kevin
20.15 Klovner i kamp
20.40 DJ Herkules
21.00 Samsaya
21.30 Koohinor
Musikkfest på Hausmania
Åpen Bakgård 1400 - 2300.
Liveband, teater, dj's, film. performance, poesi, barneaktiviteter, workshops, mat og drikke.
Musikkfest-nachspiel i nedre hall kl. 2200- 0300.
One Love Reggae Jam. Selecta, dj's & mc's.
 |
|
|
| noonboy |
| Skal muligens jobbe som tekniker på Hausmania, så da får jeg nok gratis inngang overalt, om ikke alle har det fra før. Ser dere når Matthew Dekay er på scenen :) |
|
|
| Sjodalf |
plukka opp en flyer idag, og ser meget nice ut!
spesielt deekay, som også spiller på 'Monkey Business' senere på kvelden sammen med Nils Noa og Robert A!! :toocool: |
|
|
| DJ-RED |
| quote: | | 2105 - 2135 Stian Molden (house) |
^lol hvis det han jeg tror det er så gikk jeg på ungdomskolen med han :p :haha: |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by DJ-RED
^lol hvis det han jeg tror det er så gikk jeg på ungdomskolen med han :p :haha: |
Bare å bøffe backstage da :D |
|
|
| moore |
| quote: | | 1930 - 2030 Matthew Dekay (HOLLAND), Nils Noa (breakbeat/house) |
Jeg kommer dit!! :D
Kul lineup egentlig, blir sikkert morsomt møte, hva med et lite TA møte der? Alltid morsomt det. |
|
|
| noonboy |
| hmm...Ikke for meg, er sannsynligvis den minste av oss.:mad: |
|
|
| moore |
| quote: | Originally posted by noonboy
hmm...Ikke for meg, er sannsynligvis den minste av oss.:mad: |
Ikke for deg? Det er vel ingen aldersgrense her da.. |
|
|
| DJ_Audun |
| quote: | Originally posted by noonboy
hmm...Ikke for meg, er sannsynligvis den minste av oss.:mad: |
Har jeg vanskelig for å tro......
Tror uansett ikke at jeg drar dit, har ingen venner som liker noe annet enn listepop og hip hop. Blir liksom ikke så kult å dra dit alene. |
|
|
| noonboy |
| quote: | Originally posted by moore
Ikke for deg? Det er vel ingen aldersgrense her da.. |
tenkte på treffet, jeg :) never mind |
|
|
| verminator |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Rosenkrantzgate - I samarbeid med Den kulturelle skolesekken og Raw natural beauties
15.00 MADCON
17.00 Valiente Crew/ Equipo, Naturlig Fjerne, Xavex
18.30 Kleen Cut
19.20 Onkl P & Jaa9
20.15 Klovner i kamp
|
jeg er d0wn med den :D :D :D |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by noonboy
tenkte på treffet, jeg :) never mind |
Han mente vel at man skulle treffes på Kontraskjæret når Dekay går på, og der er det ikke no aldersgrense ;) |
|
|
|
|