|
בהצלחה מחר לכולם!
|
View this Thread in Original format
| chico266 |
טוב רציתי לאחל לעצמי ולכוווולם בהצלחה מחר בבגרות במתמטיקה!
אני ברוך השם עושה 4 יחידות אז ככה לא ממש קשה!!
בהצלחה לכולם!! יהיה מה שיהיה.....
אוהב אותכם! |
|
|
| DJ-BON_v2 |
חחחחחחח
בגרויות =)
בהצלחה חבר'ה |
|
|
|
|