return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 [2] 3 
Sommerparaden 31. Juli (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sand Leaper
quote:
Originally posted by DJ-RED
Men skjer vel snart med sommerparade som med loveparade? :p :nervous:


Må si at symptomene begynner å ligne hverandre litt ja. Håper det ikke lover like dårlig..
moore
Tror ikke det skjer på et par år hvertfall..
KrissO
Bare ikke det kommer noe rap parade eller noe sånt piss så :whip:

:p
Sand Leaper
Vel:

http://www.nattguiden.no/rykte/495
verminator
rap parade hadde vært tøft som faen da!:)


hadde ikke gjort meg noe hehe, men ikke istede for sommerparaden seff.. måtte ha blitt som en ekstra parade
Sjodalf
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Vel:

http://www.nattguiden.no/rykte/495


hvor typisk er ikke dette..
DJ-RED
quote:
Originally posted by KrissO
Bare ikke det kommer noe rap parade eller noe sånt piss så :whip:

:p


Uff tenk hvor jævlig det hadde vært med en rapparade a? :nervous:
En hel parade full av "Wiggers" :eek:
ziddy
Ja en rap rarade hadde vært fryktelig. Hva med en psytrance parade? Det hadde vært tøft :p
dj_alfi
quote:
Originally posted by Sjodalf
hvor typisk er ikke dette..


ja, kan de ikke heller ikke gi mindre stønad til homseparaden, som for å være ærlig ikke er mer enn ett sirkus... Sommerparaden har ihvertfall musikk og kultur, pluss alltid ett ideologisk budskap, som feks Dans for ett farget felleskap, eller hva det var i 2k2.

Og til moonboy og dere:
ikke kom å si at det er bare hardtrance og hardhouse på somemrparaden!
Du finner alt ifra Proghouse til drum'n'bass der... Ene flåta ifjor spilte bare tribal og funky, en annen spilte nederlandsk hardhouse og balearic pumping house (gee more style), mens mange spilte prog eller harddance... mp3 ifra alle flåtene eller stfu :P
Sand Leaper
Ser ut som Sommerparaden deler Loveparade's skjebne i år:

http://www.nattguiden.no/reportasjer/1408


http://www.sommerparade.no/fastcms?id=1570

Riktignok av ulike årsaker.

Sjodalf
ha!
hvor latterlig er ikke dette! typisk å ødelegge når det først skjer noe i hovedstaden. kan bare ikke skjønne hvordan de prioriterer..

quote:

- I år fikk vi tildelt 50.000 kroner i tilskudd fra kommunen. Samtidig pålegges vi å betale politiet rundt 100.000 for i det hele tatt å få tillatelse til å gjennomføre paraden. Kommunen tar også igjen som den gir – i fjor betalte vi rundt 50.000 for å bruke Rådhusplassen til SommerParade, sier Skogen oppgitt og konstaterer at det offentlige tar tre ganger så mye som de gir


bastards! :whip:
HyperFreak
:whip::whip::whip: @ Oslo kommune. :mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement