|
Paintball igen?
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
hello alla swetas. det är varmt och skönt ute nu. känns som en bra tid att börja kolla om det finns något intresse för paintball.
vet inte vad ni andra tyckte om förra årets sweta paintball men jag tyckte det var mega skönt trots lite surt väder i början. jag tänkte satsa på lite tidigare i år så man slipper regn sesången.
om någon är intreserad av att spela så säg till.
förra året fick det på cirka 300 kronor tror jag för utrustning och bollar för dagen. (har också funderat på att hyra en bana om det finns nog med intreserade personer, annars så känner jag till mark som vi kan spela gratis på)
om vi har tur så fixar steve en liten film från förra årets paintball(kan dock dröja ett tag pga att han har mycket på hyllan)
(om något blir av så är det i stockholms området)
Cheers //J |
|
|
| Vizay |
| jag e på om jag har pengar :) |
|
|
| RebeL9 |
| jag är på om det är i göteborgsområdet. |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by RebeL9
jag är på om det är i göteborgsområdet. |
haha jo den var bra. jag tar det som att du läst igenom fast bara ville skojja lite. om inte så skrev jag "i stockholms området"
föresten så har jag skapat en liknande tråd på TC. så om något blir av så är det förmodligen blandat tc och ta. helt enkelt "trance ball" man borde kan lira på dansgolvet :) (vore faktist inte helt fel med skit hög musik,laser,rök och strobe :D sen lite skydd här och där.
|
|
|
| GyLLe |
| quote: | Originally posted by JayBee
(vore faktist inte helt fel med skit hög musik,laser,rök och strobe :D sen lite skydd här och där. |
Det där passar ju ganska bra in på hur det är och spela LaserDome!.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det var ju jävligt kul sist även om jag var TOK förkyld och vädret var kass...
JayBee... i helgen... då jävlar ska jag fixa lite... du vet. :) |
|
|
| JayBee |
gylle mannen. laserdome, visst men det är inte alls samma sak. jag har spelat båda och skillnaden är att det är mycket mer action och mer adrenalin med paintball. sen är det fablans lätt att fuska på laserdome också. :)
jag rekomenderar starkt att spela paintball framför laserdome (om man har råd)
steve: de e lungt mannen, känn ingen press (jo gör det :) ) haha :D
puss o kram |
|
|
| RebeL9 |
varför ska allt vara i stockholmstrakten :(
på tiden att vi från västsverige gaddar ihop oss och fixar något eget. paintball är sjukt roligt. mycket roligare än laserdome.
det mest intressanta med paintball är att man inser hur lätt det är att dö i krig. ett enda skott och så är man död :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by RebeL9
varför ska allt vara i stockholmstrakten :(
på tiden att vi från västsverige gaddar ihop oss och fixar något eget. paintball är sjukt roligt. mycket roligare än laserdome.
det mest intressanta med paintball är att man inser hur lätt det är att dö i krig. ett enda skott och så är man död :) |
Ja fan gör de... sen till hösten kör vi en paintball battle West coast VS. East coast =)
Sant de där med hur lätt man dör, de fattar man även när man gör lumpen hur jävla jävligt krig faktiskt är. Fast i paintball är man ute ur leken om man bara blir träffad i foten exempelvis... |
|
|
| JayBee |
| nä sluta nu grabbar, ni skrämmer ju sånna som kanske vill spela :) inget krig här nej! paintball är skoj! paintball är FREDLIGT!! :) PEACE! :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by RebeL9
varför ska allt vara i stockholmstrakten :(
på tiden att vi från västsverige gaddar ihop oss och fixar något eget. paintball är sjukt roligt. mycket roligare än laserdome.
det mest intressanta med paintball är att man inser hur lätt det är att dö i krig. ett enda skott och så är man död :) |
ja det tycker ja.. hur många e vi här i gbg området??? |
|
|
| Amnezia |
e på om jag har pengar å orkar ta mig till sthlm...:p :p
btw...va händer me oss små örebroare då om det e east mot west??...nord mot syd passar bättre....:p :cool: |
|
|
|
|