|
Drum&Bass זה הדבר
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
חזונו של פלוצר לשנים הבאות:
היום בעידן ה
MP3
אופנת המוזיקה מתחלפת כל הזמן, משום שאנשים חשופים להרבה יותר סגונות.
בשנים הקרובות הטראנס הפסיכודאלי לאט לאט ישתלט על המועדונים בארץ ויתרחב מאוד מעגל הדיג'ייז שיקפיצו מועדונים עם פול-און עצבני
וכמו לכל דבר בחיים, גם לזה תהיה תופעת לוואי,
אנשים סקרנים יחפשו סגונות חדשים, מעניינים רעננים ומגרים עוד יותר
בקיצור יחפרו מתחת לאדמה,
ואני כבר רואה את היום הזה קרוב
במועדונים הגדולים אנשים מפרכסים ונכנסים לאטרף, מזיזים את הגוף כמו חולי נופש לצלילי
סט
drum & bass
עצבני ומהיר
זה הטרנד הבא, חייב להיות.
אני כבר די מכור
בעיקר בזכות תחנת הרדיו האהובה עלי
106FM
קול הקמפוס
אפשר לשמוע היום דראם אנד בייס
במועדונים כמו הסופהביט או הצופה ומבטיח לכם שזה יתרחב
הבעיה היא שאני לא מבין במוזיקה בשיט, לא באומנים לא בטראקים
אם מישהו רוצה לעזור לי בזה אני מאוד מאוד אשמח
מה דעתכם חברי היקרים לפורום?
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| DJ Alex E. |
| אתה מתכוון לסגנון של הטראקים שדיג'יי דאלי מנגנת? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אתה מתכוון לסגנון של הטראקים שדיג'יי דאלי מנגנת? |
וואלה אחי אין לי מושג מה היא מנגנת
מה שנאי מתכוון זה...
אם אתה עוד מחובר
אז עכשיו מ2:00
עד 3:00
תקשיב ב
www.106fm.co.il
בצד שמאל יש לך כפתור כזה שאתה יכול לשמוע את הרדיו במחשב. |
|
|
| Viber |
LTJ Bukem
LTJ Bukem
and again -
LTJ Bukem
i rest my case
:) |
|
|
| YoraY |
אין סיכוי לחזון הזה אחי...
הלוואי וילך בארץ דראמ אנד בייס אבל זה בחיים לא יקרה
פסיכודאלי מתפשט?..מה הוא לא גם ככה מופשט בארץ?
רוב הקלאברים אוהבים ויודעים להשתלב... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by YoraY
פסיכודאלי מתפשט?..מה הוא לא גם ככה מופשט בארץ?
|
כמו שאני רואה את זה,
מועדונים גדולים זה ה
main-stream
של חיי הלילה
מאוחרה מתחבאים מועדנים קטנים יותר, מסיבות בטבע,תחנות רדיו עם ביצים וכו...
ואתה חייב להסכים איתי שלפני כמה שנים מסיבות במועדנים או רייבים מיוחצנים וממוסחים של פסייטראנס לא היו כל כך נפוצים כמו היום. |
|
|
| YoraY |
| quote: | | ואתה חייב להסכים איתי שלפני כמה שנים מסיבות במועדנים או רייבים מיוחצנים וממוסחים של פסייטראנס לא היו כל כך נפוצים כמו היום. |
מממממ לא יודע... הייתי קטן מדי בשביל זה
אבל מה שכן...
פסיכודאלי זה הסיגנון היחיד שיכול לקבל בארץ הזאת חופש תיקלוט
יענו מה שהדי ג'י ישים מה בזין שלו העיקר שיהיה פסיי והקהל יזרום... |
|
|
| skelz |
הקהל הישראלי תמיד יזרום ויקבל פסיכודלי..
לגבי דראם אנד בייס אני מצטרף ליוראי
קשה לי להאמין שהקהל הישראלי יקבל דראם אנד בייס בתור הסגנון הבא
וחבל.. וגם חבל בכללי
אנשים מאוד מוכשרים בעלי סגנונות אחרים ושונים לא יכולים לבוא לארץ.. למשל
BT
Hybrid
Moby
ובחו"ל אלו אמנים ממש ממש מצליחים
ו.. אין מה לעשות.. הקהל הישראלי פשוט לא בנוי לזה
:) |
|
|
| DJ Alex E. |
| שמעתי ברדיו הזה כמה קטעים ובואנה הטראקים האלה רצים בבי פי אמים מטורפים! נראה לי רק חולי פארקינסון יכולים לרקוד את זה |
|
|
| eXeTik |
| ממש לא הסגנון שלי... החזון שלך לא כולל אותי :) |
|
|
| Eitan E |
אם אתה שואל אותי יכול להיות שהסצנה תתקדם לקראת דראם אנד בייס כמו שברגע זה רוב האומנים יוצרים פרוגרסיב אבל לא יודע אין לי הרגשה שזה יתפוס בארץ
חוץ מזה אם כבר מדברים על סגנונות אני בזמן האחרון שומע מלא צ'יל וברייקס
כמו שהזכירו פה ברייקס ודראם אנד בייס מאוד נחשבים בארה"ב ויש מקומות שהמועדונים מנגנים רק את זה שם
ועוד משהו הייבריד לפעמים עושה דראם- זה לא הסגנון שלו בד"כ
למרות שאני די מאוכזב מהדיסק האחרון שלו
morning sfci
משהו כזה - אכזבה עצומה לעומת הקודם
וחבל
:( |
|
|
|
|